Fandom

GTA Wiki

Verona Mall

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Verona Mall (SA).jpg
Verona Mall (SA - 2).jpg

Widok z dachu

Verona Mall – centum handlowe, stojące na wolnym powietrzu, ulokowane w Market, w Grand Theft Auto: San Andreas.

Wygląd Edytuj

Centrum ma kształt zbliżony do podkowy, przeciętej przez dwa górne przejścia łączące stronę prawą, ze stroną lewą. Ma dwa piętra, licząc z parterem/dołem. Wokół obiektu posadzone są różne rośliny, w samym środku obiektu stoją palmy, wokół są drzewka, na połowie dachów, posadzono małe krzaki. Obiekt ma ruchome schody, lecz nikt z nich nie korzysta (brak im takiej funkcjonalności, jak w Grand Theft Auto: Vice City), przez co górne piętro zawsze jest opustoszałe. Po placu na dole, kręcą się różni przechodnie. Od strony północnej, centrum handlowe ma dwie wieżyczki z zegarami, o czerwonych tarczach. Do sklepów, wchodzi się bezpośrednio z dworu. Nie mają nazw, a gracz nie może się do nich dostać.

Ciekawostki Edytuj

  • Owe czerwone zegary, są bardzo podobne do tych z Monroeville Mall, centrum handlowego, które zostało użyte w 1978 roku, jako miejsce wydarzeń filmu Świt Żywych Trupów. Zegary te były widoczne m. in. w końcowej scenie, gdy zombie były porównane do zwykłych klientów sklepu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki