Wikia

GTA Wiki

Verdant Meadows

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki

Disambig Może chodziło ci o misję o tej samej nazwie?

Verdant Meadows (SA)

Verdant Meadows – opuszczone lotnisko w Bone County w stanie San Andreas, położone kilka kilometrów na zachód od Las Venturas. Jest używane głównie do celów ćwiczeniowych i szkoleniowych na pilota, gdyż znajduje się tam Szkoła pilotażu. Ukończenie jej przynajmniej na brąz jest wymagane do ukończenia fabuły głównej gry. Używane też jest od czasu do czasu przez przemytników. W wieży kontrolnej możemy zapisać grę. Jest tam garaż mieszczący nawet do 4 pojazdów, ale jest i hangar w którym można przechowywać samoloty. Lotnisko posiada także naziemne zbiorniki na paliwo i lądowisko dla helikopterów, ma długość ćwierć mili i jest szerokie na około 40 jardów. Pas startowy może być użyty do lądowania nawet Andromady czy AT-400. Na południe od lotniska znajduje się Strefa 69.

Historia Edytuj

Lotnisko kiedyś było bardzo często wykorzystywane, jednakże częste wypadki samolotów oraz składowane tam ich szczątki stworzyły opis tego rejonu jako cmentarzyska pojazdów latających. W 1992 roku Carl Johnson kupuje lotnisko na zlecenie Mike'a Toreno, gdzie kończy kurs na pilota samolotu. Później tam wykonuje misje nie tylko dla Mike'a, ale również dla The Trutha, a lotnisko służy potem jako kryjówka po obrabowaniu kasyna Pałac Caliguli.

Pojazdy Edytuj

Na lotnisku znajduje się wiele pojazdów:

Bronie Edytuj

  • Micro Uzi – znajduje się przy jednym wraku samolotu.

Inne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Słowo verdant w nazwie Verdant Meadows znaczy dużo zielonej roślinności, ale terenu lotniska nie porastają żadne rośliny.
  • Podczas lotu samolotem, lotnisko nas na nie naprowadza, mimo że nie ma radarów.

Więcej od Wikii

Losowa wiki