Fandom

GTA Wiki

Verdant Meadows

7005stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Disambig.svg Może chodziło Ci o misję o tej samej nazwie?

Verdant Meadows (SA).jpg

Verdant Meadows – opuszczony port lotniczy występujący w Grand Theft Auto: San Andreas

Położenie Edytuj

Lotnisko leży w hrabstwie Bone County, w stanie San Andreas, położone jest kilka kilometrów na zachód od Las Venturas. Na południe od lotniska znajduje się Strefa 69.

Budowa Edytuj

Lotnisko posiada dość długi nieutwardzony pas startowy, wokół którego rozsiane są dwadzieścia dwa wraki samolotów oraz jedna chatka, która najprawdopodobniej została zasypana przez burzę piaskową. We wschodniej części lotniska znajdziemy dwa małe hangary wojskowe. Obok nich jest lądowisko dla helikopterów, przy którym znajdziemy Lewiatana. Następnym punktem jest mała przyczepa kempingowa i czerwono-biała wieża strażnicza. Następnie zobaczymy budynek Szkoły pilotażu oraz naszą kryjówkę (Szkoła pilotażu jest na pierwszym piętrze). Za budynkiem stoi zniszczona składownia paliwa lotniczego. Po drugiej stronie pasa znajduje się hangar, w którym zmieszczą się maksymalnie cztery samoloty (obok niego jest też wiatromierz). Na terenie całego lotniska znajdziemy też osobne zbiorniki paliwa i czerwono- białe wieżyczki zakończone walcem. W niektórych miejscach rośnie pustynna roślinność.

Historia Edytuj

Lotnisko kiedyś było bardzo często wykorzystywane, jednakże częste wypadki samolotów oraz składowane tam ich szczątki stworzyły krajobraz tego rejonu opisywany jako cmentarzysko pojazdów latających. W 1992 roku Carl Johnson kupuje lotnisko na zlecenie Mike'a Toreno, gdzie kończy kurs na pilota samolotu. Później tam wykonuje misje nie tylko dla Mike'a, ale również dla The Trutha, a lotnisko służy potem jako kryjówka po obrabowaniu kasyna Pałac Caliguli.

Pojazdy Edytuj

Samoloty

  • Rustler – dostępny po ukończeniu szkoły latania na brąz, w małym hangarze wojskowym.
  • Samolot kaskaderski – dostępny po ukończeniu szkoły latania na srebro, w małym hangarze wojskowym.
  • Hunter – dostępny po ukończeniu szkoły latania na złoto, w małym hangarze wojskowym
  • Hydra – dostępna po ukończeniu misji Pionowzlot, w małym hangarze wojskowym.

Helikoptery

Motory

  • PCJ-600 – dostępny od początku gry, koło wyjścia z kryjówki pod czerwono białą wieżą zakończoną walcem.

Samochody

  • Sadler - na północy od lotniska
  • BF Injection - na zachodzie lotniska, przy hodowli węży.
  • Losowo zaparkowane pojazdy na parkingu, przy lotnisku.

Bronie Edytuj

  • Micro Uzi – znajduje się przy jednym wraku samolotu.

Inne Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Słowo verdant w nazwie Verdant Meadows znaczy dużo zielonej roślinności, ale terenu lotniska nie porastają żadne rośliny.
  • Podczas lotu samolotem, lotnisko naprowadza nas na swój pas startowy, mimo że nie ma na nim radarów.
  • W zależności od odległości w jakiej się znajdujemy wiatromierz gwałtownie zmienia swoje położenie.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki