Wikia

GTA Wiki

Vedic Massacre!

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
MISJA
Vedic Massacre!
Vedic Massacre! (7)
Claude walczy z członkami Krishny w Vedic Temple
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Russian Mafia (GTA2 - HUD) Russian Mafia
Lokalizacja czerwona budka w Russian HQ,
Industrial, Anywhere City
Cel przetrwanie dwóch minut w Vedic Temple
Nagroda $80 000
Wymagania respekt +5 dla mafii rosyjskiej
Niezaliczenie przedwczesna śmierć Ivana lub jego ludzi,
wejście do pojazdu/ucieczka z Vedic Temple przed upływem czasu

Vedic Massacre! – jedna z siedmiu misji dla Russian Mafia w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Zadanie w tej misji jest jasne: mamy pojechać do Vedic Temple Krishny i zrobić tam małą rozwałkę. Wprawdzie jednak wcale nie musimy zabić nikogo - jednak o tym później. Na samym początku, zdobywamy jakiś szybki i pojemny samochód (np. Shark). Za jego kierownicą, jedziemy do Azeri Heights i spotykamy się z Ivanem i jego ludźmi (wszyscy czterej mają się zmieścić, jeśli pojazd będzie zbyt mały, zoostaniemy o tym powiadomieni). Gdy wsiądzie, kierujemy się do Vedic Temple i wjeżdżamy tam od strony zachodniej. Na miejscu, opuszczamy pojazd. Uważamy, gdyż późniejszy do niego powrót będzie oznaczał niezaliczenie misji. Gdy tylko wyjdziemy z pojazdu, idziemy na północ, wchodzimy na kładkę i ustawiamy się obok miotacza ognia. Po chwili włączy się limit czasowy (2:00), który musimy przetrwać w tej dzielnicy. Jeżeli pozostaniemy na miejscu, nie będziemy musieli zabijać Krishny (może się zdarzyć, że jakiś podejdzie do nas, wtedy go zabijamy). Po upływie czasu misja zakończy się - jedyne, co nam pozostaje to ucieczka z Vedic Temple.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki