FANDOM

GANG
Varrios Los Aztecas
Varrios Los Aztecas (SA)
W grach
GTA San Andreas
Lider Cesar Vialpando
Lokalizacja El Corona i Mały Meksyk,
Typ Meksykański gang uliczny
Wrogowie Los Santos Vagos, Ballas, San Fierro Rifa, Syndykat Loco
Sojusznicy Rodziny z Grove Street, Kendl Johnson, Triady (SA)
Kolory turkusowy
Pojazdy Broadway, Hermes, Glendale
Bronie pistolety i Micro Uzi
Biznes przemyt broni i narkotyków
Członkowie Cesar Vialpando, Jose, Gal, Hazer, (prawdopodobnie nie żyje), Sunny
Cesar Vialpando (SA)

Cesar Vialpando, szef gangu

Varrios Los Aztecas – gang uliczny pochodzenia meksykańskiego występujący w Los Santos. Członków ich gangu można spotkać w El Corona oraz w Małym Meksyku. Są zaprzyjaźnieni z gangiem Rodziny z Grove Street za sprawą związku Kendl Johnson i lidera gangu Varrios Cesara Vialpando. Ich największym wrogiem jest meksykański gang Los Santos Vagos. Gang Varrios Los Aztecas jest wzorowany na Surenos.

Stroje Edytuj

Większość członków gangu nosi luźne białe koszulki, szorty i wszelkiego rodzaju łańcuchy. Jako znak rozpoznawczy obrali sobie turkusowe opaski, lub czarne czapki z daszkiem z elementami turkusowymi.

Gest gangu można zobaczyć tu.

Historia Edytuj

Do misji Zielony Sabre gang posiada spory szacunek w Los Santos. Potem sytuacja diametralnie się zmienia. Jak dowiadujemy się z rozmowy telefonicznej CJ-a z Cesarem w Angel Pine, dużo Varriosów opuściło gang lub zginęło w starciach z Vagosami. Gang Varrios Los Aztecas jest w rozsypce.

Dopiero w misji Los Desperados gdzie pomagamy Varrios odbić ich rodzime dzielnice z rąk Los Santos Vagos. Gang odzyskuje swoje tereny i prestiż w Los Santos.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie gang ten najprawdopodobniej miał mieć wrogie nastawienie do CJ'a i gangu Rodzin z Grove Street tak jak Ballas czy Los Santos Vagos. Dowodami na to są fakty iż mimo, że CJ jest zaprzyjaźniony z liderem gangu, Cesarem, Varriosi, którzy zauważą nas w okolicach ich terytoriów, podbiegną do nas i zaczną obrażać gang Rodzin z Grove Street tekstami typu Grove Street suck ass oraz mogą zacząć nas atakować podobnie jak inne gangi. Mały wyjątek będzie stanowiła misja Los Desperados, kiedy to ci będą wobec niego przyjaźnie usposobieni. Wyjątkowo też w tej misji nie zaatakują członków Rodzin z Grove Street. Warto nadmienić że Triada też może nas atakować mimo iż CJ jest z nią zaprzyjaźniony, jednak nie podbiegną oni do gracza bez powodu i nie zaczną go obrażać. Oprócz tego pierwotnie, podczas misji Koniec kolejki, Varriosi mieli strzelać z mostu w naszym kierunku. Zachowały się pliki audio Sweeta, który krzyczy, że Varriosi strzelają. Dodatkowo w plikach gry istnieje radarowa ikonka oznaczająca atak tego gangu na nasze terytorium, jednak w grze gang nie bierze udziału w wojnie gdyż nie jest wrogiem Rodzin Grove Street.
  • Tagi gangu Varrios Los Aztecas możemy zobaczyć również w dzielnicach nie będących ich terytorium np. w dzielnicy handlowej.
  • Mimo że ich barwą jest kolor turkusowy, ich tagi są koloru pomarańczowego.
  • Możliwe nawet, że Varriosi tak bardzo nienawidzili Vagosów, że podczas misji Los Desperados pomylili Cesara, Carla i jego dwóch veterano z Vagosami.
  • Varrios często są myleni z San Fierro Rifą. Dowodem na to jest ten sam znak rozpoznawczy, czyli turkusowe chusty na głowach.