Wikia

GTA Wiki

Varrios Los Aztecas

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
GANG
Varrios Los Aztecas
Varrios Los Aztecas (SA)
W grach
GTA San Andreas
Lider Cesar Vialpando
Lokalizacja El Corona i Mały Meksyk, Unity Station (Los Santos)
Typ Meksykański gang uliczny
Wrogowie Los Santos Vagos, Ballas, San Fierro Rifa, Syndykat Loco
Sojusznicy Rodziny z Grove Street, Carl Johnson, Kendl Johnson, Mountain Cloud Boys
Kolory turkusowy
Pojazdy Savanna, Voodoo, Broadway, Hermes, Glendale
Bronie pistolety i Micro Uzi
Biznes przemyt broni i narkotyków
Członkowie Cesar Vialpando, Jose, Gal, Hazer, (prawdopodobnie nie żyje), Sunny
Cesar Vialpando (SA)

Cesar Vialpando, szef gangu

Varrios Los Aztecas – gang uliczny pochodzenia meksykańskiego występujący w Los Santos. Członków ich gangu można spotkać w El Corona oraz w Małym Meksyku. Są zaprzyjaźnieni z gangiem Rodziny z Grove Street za sprawą związku Kendl Johnson i lidera gangu Varrios Cesara Vialpando. Ich największym wrogiem jest meksykański gang Los Santos Vagos. Gang Varrios Los Aztecas jest wzorowany na Surenos.

Stroje Edytuj

Większość członków gangu nosi luźne białe koszulki, szorty i wszelkiego rodzaju łańcuchy. Jako znak rozpoznawczy obrali sobie turkusowe opaski, lub czarne czapki z daszkiem z elementami turkusowymi.

Historia Edytuj

Do misji Zielony Sabre gang posiada spory szacunek w Los Santos. Potem sytuacja diametralnie się zmienia. Jak dowiadujemy się z rozmowy telefonicznej CJ-a z Cesarem w Angel Pine, dużo Varriosów opuściło gang lub zginęło w starciach z Vagosami. Gang Varrios Los Aztecas jest w rozsypce.

Dopiero w misji Los Desperados gdzie pomagamy Varrios odbić ich rodzime dzielnice z rąk Los Santos Vagos. Gang odzyskuje swoje tereny i prestiż w Los Santos.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że CJ jest zaprzyjaźniony z liderem gangu, Cesarem, Varriosi, którzy zauważą nas w okolicach ich terytoriów, zaczną nas atakować podobnie jak inne gangi.
  • Tagi gangu Varrios Los Aztecas możemy zobaczyć również w dzielnicach nie będących ich terytorium np. w dzielnicy handlowej.
  • Mimo że ich barwą jest kolor turkusowy, ich tagi są koloru pomarańczowego.

Więcej od Wikii

Losowa wiki