Fandom

GTA Wiki

Vank Hoff Hotel

6726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Vank Hoff Hotel (SA).jpg

Vank Hoff Hotel, główny hotel

Vank Hoff Hotel – sieć luksusowych hoteli występujących w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Prawdopodobnie głównym hotelem jest hotel położony w Dzielnicy finansowej, w San Fierro, przed którym można rozpocząć misję parkingowego (wykonamy tu też misję 555 "Uprzejmie donoszę"). Do hotelu należy pobliski parking, do którego parkingowi dostarczają pojazdy klientów. Po wypełnieniu kilku zadań dla misji parkingowego, pod hotelem możemy zbierać dochód w wysokości $2 000.

Oprócz tego, w serii Grand Theft Auto mamy do czynienia z dwoma hotelami tejże firmy. W San Fierro, w dzielnicy Queens, położony jest hotel Vank Hoff in the Park. W tym hotelu mamy możliwość wykupienia apartamentu hotelowego. W Grand Theft Auto: Vice City Stories możemy zobaczyć hotel Van Khoff on the Beach (choć w VC jego nazwa to Vice Point Langer). Między 1984 a 1986 rokiem hotel prawdopodobnie stracił dotychczasowych właścicieli, może na to wskazywać zmiana nazwy, a także brak tabliczki VanK Hhoff on the Beach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki