Fandom

GTA Wiki

Vanilla Unicorn

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

KRYJÓWKA
Vanilla Unicorn
Vanilla Unicorn (V).jpeg
Gra Grand Theft Auto V
Lokalizacja Strawberry, Los Santos, San Andreas
Cena darmowy
Wielkość duży

Vanilla Unicorn – klub ze striptizem występujący w Grand Theft Auto V, jest on assetem a także kryjówką jednego z protagonistów gry - Trevora Philipsa.

Klub znajduje się w dzielnicy Strawberry, w Południowym Los Santos. Na środku znajduje się scena, wokół zaś stoliki. Niedaleko wejścia znajduje się bar, gdzie możemy napić się drinka. Na tyłach klubu znajdują się pomieszczenia w których odbywają się prywatne tańce, przebieralnia dla tancerek, oraz biuro właściciela.

W Grand Theft Auto Online klub jest zamknięty dla gracza przed osiągnięciem 6 rangi.

Wydarzenia z gry Edytuj

Po misji Hang Ten, w której Trevor zabił Floyda i Debrę, protagonista wspólnie ze swoim przyjacielem Wade'em musieli znaleźć sobie nowe lokum w Los Santos. Trevor po dotarciu do klubu kazał dwóm tancerkom "zaopiekowanie" się Wade'em, sam w tym czasie zamordował właściciela, zaś jego zwłoki włożył do lodówki. W ten sposób stał się jego nowym właścicielem. Klub przynosi $5 000 dochodu tygodniowo dla Trevora.

Klub służył dla bohaterów jako baza, w której planowali swój skok życia.

Prywatny taniec Edytuj

W klubie możemy zamówić prywatny taniec z wybraną tancerką. Kosztuje to $40 (po misji Hang Ten dla Trevora jest darmowy). Z tancerkami możemy flirtować i je dotykać (do misji Hang Ten jest to niedozwolone i po 3-krotnym ostrzeżeniu zostaniemy wyrzuceni z klubu). Obydwie te czynności powodują wzrost sympatii tancerki do naszej postaci. Po naładowaniu paska sympatii możemy otrzymać możliwość zapraszania na taniec dwóch tancerek (koszt $80). Dodatkowo niektóre tancerki mogą nasz zaprosić do domu na zabawę, jeżeli mamy naładowany pasek sympatii. Po tańcu spotykamy się ze striptizerką za klubem i jedziemy do ich mieszkania, a po odbyciu stosunku otrzymamy numer telefonu dziewczyny. Później możemy dzwonić na ten numer i umawiać się z tancerką, jednak nie możemy zadzwonić w pobliżu klubu i w dzień - tylko wieczorem, najlepiej w innej dzielnicy. Po dwóch pierwszych spotkaniach otrzymamy wiadomości MMS z komplementem i zdjęciem dziewczyny.

W klubie pracuje osiem tancerek:

  • Nikki - może zostać zabrana do domu w Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online.
  • Juliet - może zostać zabrana do domu w Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online.
  • Infernus - może zostać zabrana do domu w Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online.
  • Sapphire - może zostać zabrana do domu w Grand Theft Auto V i Grand Theft Auto Online.
  • Fufu - może zostać zabrana do domu w Grand Theft Auto Online.
  • Chastity - może zostać zabrana do domu w Grand Theft Auto Online.
  • Cheetah - może zostać zabrana do domu w Grand Theft Auto Online.
  • Peach - może zostać zabrana do domu w Grand Theft Auto Online.

Soundtrack Edytuj

Mimo że od Wade'a możemy usłyszeć, że w klubie puszczają cały czas tylko 6 piosenek, nie jest to prawdą. W klubie możemy usłyszeć w większości piosenki z radia Non-Stop-Pop FM:

  • Britney Spears - Gimme More
  • Kelly Rowland - Work (Freemasons remix)
  • Pet Shop Boys - West End Girls
  • Mis-Teeq - Scandalous
  • Amerie - 1 Thing
  • Fergie ft. Ludacris - Glamorous
  • E40 - Captain Save A Hoe
  • Lady Gaga - Applause
  • Mike Posner - Cooler Than Me

ZajęciaEdytuj

Będąc na terenie klubu, możemy:

  • obejrzeć taniec
  • wziąć udział w prywatnym tańcu
  • napić się drinka
  • zapisać grę (tylko jako Trevor)
  • przebrać się (tylko jako Trevor)
  • skorzystać z apteczki (tylko jako Trevor)

Ciekawostki Edytuj

  • Imiona tancerek Cheetah oraz Infernus nawiązują do nazw dwóch samochodów, tego oraz tego.
  • Tancerki pracują na dwie zmiany. Podczas pierwszej zmiany (8:00 - 20:00) pracują Juliet, Nikki, Cheetah i Chastity, podczas drugiej zmiany (20:00 - 8:00) tańczą Sapphire, Infernus, Fufu i Peach.
  • W GTA Online do aktualizacji 1.27 pracowały tylko trzy tancerki: Nikki, Chastity i Fufu, które mogliśmy zabrać do domu. Po zainstalowaniu wspomnianej łatki, liczba striptizerek jest taka sama, co w trybie jednoosobowym.
  • Koło klubu (naprzeciwko warsztatu Car Tune Network) znajduje się mały parking, na którym Trevor może zapisywać samochody (tylko dwa).
  • Czasem występuje błąd nie pozwalający wejść do klubu (jeżeli wczytaliśmy grę w klubie po wyjściu drzwi zostaną zamknięte) mimo ukończenia misji Hang Ten. Nie pozwala to również na zapis gry, a Wade, tancerki, ochrona i pracownice nie pojawią się w klubie. Nienaprawiony glitch będzie występował do końca gry. Co ciekawe i tak otrzymujemy dochody z klubu.
  • W przebieralni w terrarium znajduję się olbrzymi wąż, jednak się nie rusza i nie możemy go zabić.
  • Na taksówkach występują reklamy klubu.
  • Logo klubu jest nawiązaniem do serialu My Little Pony Przyjaźń To Magia. Na księżycu w pierwszym odcinku znajdowała się podobna głowa jednorożca co na Logu Klubu.
  • W GTA Online można mieć numer każdej tancerki z tego klubu. Ponadto ochrona nie pojawia się podczas prywatnego tańca protagonisty z tancerką.
  • W tej samej grze, jeśli protagonista jest płci żeńskiej, również może zaprosić tancerkę do domu.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki