FANDOM

Vance Crime Family – organizacja przestępcza występująca w Grand Theft Auto: Vice City Stories. Liderem gangu jest Victor Vance.

Początki Edytuj

Pierwotnie liderem gangu był Marty Jay Williams, znany jako „Trailer Park Mafia” do czasu poznania Victora Vance'a.

Budowa Imperium Edytuj

Po zabiciu Marty'ego, Victor Vance został liderem gangu i przemianował go jako Vance Crime Family. Po małej ilości czasu, odebrał Lance'a, swojego brata z lotniska Escobar, zaraz po jego przyjeździe wpakował się w kłopoty z Cholos i był zmuszony uciec z lotniska do hotelu za pomocą auta tworząc ciekawą ucieczkę. Pomagając Umberto Robinie, z gangu Kubańczyków, zniszczył gang Cholos, przejmując ich biznesy. Później gdy wykradł van z narkotykami, prawdopodobnie z kokainą by opłacić leczenie brata, podpadli Braciom Mendez: Armandowi i Diegowi. do których narkotyki miały być wysłane przez Jerry'ego Martineza. Gdy, dziewczyna Vica Vance'a ginie: Louise Cassidy-Williams, postanawia się zemścić na Martinezie i braciach Mendez. Zabijając Armanda, wkurzył Diego. W finałowej bitwie na dachu w Downtown, zabił Jerry'iego, byłego dowódce, i Diego, po tym Lance przylatuje helikopterem, zabierając Victora i narkotyki, które wcześniej ukradł.

Epilog Edytuj

Po śmierci Victora Vance'a w transakcji narkotykowej, przez Ludzi Diaza, Lance został liderem gangu do czasu zdradzenia Tommy'ego. Gdy Sonny dotarł do Vice City, odwiedzając Tommy'ego, Lance sprzedał Vercettiego. W wyniku ostrzału, Lance ginie na dachu Willi Vercettiego. Gang prawdopodobnie się rozpadł z powodu braku przywódcy.