Fandom

GTA Wiki

Valdez Alert!

6728stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Valdez Alert!
Valdez Alert! (7).jpg
Claude wysadza w powietrze jeden z generatorów Scientists
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja żółta budka w The Village, Residential, Anywhere City
Cel zniszczenie dwóch generatorów w centrum badań Scientists
Nagroda $50 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Zaibatsu

Valdez Alert! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Tym razem Red Valdez chce, abyśmy przedarli się do centrum badań Scientists i zniszczyli dwa generatory Cold Fusion, znajdujące się na jego terenie. Na początek, warto jest mieć bardzo wysoki poziom naszego respektu u gangu Scientists Pomoże to jednak tylko w niewielkim stopniu, ponieważ podczas walki ze strażnikami ów poziom respektu będzie bardzo szybko spadał. Chociaż dostanie się do centrum wygląda na trudne, w istocie takie nie jest. Gdy się już przygotujemy, znajdujemy jakiś pojazd (większość będzie dobra, lecz limuzyna pomieści większość naszych pomocników z Zaibatsu). Za jego kierownicą, wracamy do telefonów, jedziemy na wschód, za dźwigiem skręcamy na południe i skaczemy, używając rampy. Po dachach budynków i starych torach kolejowych jedziemy na południe, a dostaniemy się do centrum. Jednym z lepszych sposobów na pozostanie bezpiecznym jest powolne posuwanie się do celu - w ten sposób, nasi pomocnicy z Zaibatsu będą cały czas wokół Claude'a. Pierwszy generator znajduje się na południe od nas - aby się do niego dostać, wchodzimy po desce na skrzynki i skaczemy na północ. Wchodzimy na górę po schodach i wysadzamy go. Dostanie się do drugiego generatora jest trochę trudniejsze. Idziemy na północ. Gdy dojdziemy na kładkę, po której zachodniej stronie znajdują się tory kolejowe - przechodzimy przez nie i po skrzynce wchodzimy na kolejną kładkę. Idziemy nią na północ, na jej końcu skręcamy w prawo, przeskakujemy na kolejną skrzynkę i na północ na kolejną kładkę. Na jej końcu skręcamy w lewo, wychodzimy na górę po schodach i wysadzamy generator w powietrze. Wracamy tą samą drogą, którą tu przyszliśmy.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki