FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o "VIP-a", postać, którą widujemy w tej misji?

VIP – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam firma taksówkarska.

Solucja Edytuj

Od Doris dostaniemy informację, że na wyspie Starfish na odebranie czeka pewien VIP.

Jak najszybciej tam jedziemy (na dojechanie mamy minutę), wjeżdżamy w różowy marker, kierując taksówkę na zachód i używamy klaksonu. Zgodnie z informacją, VIP wyjdzie ze swojego domu, lecz zostanie sprzątnięty nam sprzed nosa przez taksówkę konkurencji. Musimy odzyskać klienta, zanim zostanie dostarczony pod terminal lotniska Escobar; możemy dokonać tego na dwa sposoby.

Pierwszym, mniej skomplikowanym sposobem, jest zwykłe uderzanie i ostrzeliwanie taksówki konkurencji, aż wystraszony klient przesiądzie się do naszej. Potem, uważając na wściekłego kierowcę, któremu podebraliśmy klienta, odwozimy VIP-a na lotnisko.

Drugą metodą jest przedostanie się na lotnisko przed kierowcą VC Cabs (nie zjeżdżamy z głównej drogi tam, gdzie on, tylko przecznicę dalej), ustawienie się przed terminalem z karabinem snajperskim i zabicie kierowcy, gdy będzie przejeżdżał. Potem, wystarczy ostrzelać trochę jego taksówkę, aby wywabić klienta, a gdy ten wsiądzie do naszej taksówki, odwiezienie go pod terminal.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: VIP Następna:
Firma taksówkarska Taksówki Kaufmana (VC - HUD) Przyjazna konkurencja