Fandom

GTA Wiki

VCPD Cheetah

7043strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
POJAZD
VCPD Cheetah
Cheetah
Cheetah (VC - 2).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA Vice City Stories
Typ policyjny, sportowy
Przypomina Ferrari Testarossa
Zobacz Cheetah

VCPD Cheetah – pojazd występujący w Grand Theft Auto: Vice City (jako Cheetah) i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jest to policyjna wersja Cheetaha używana przez Vice City Police Department (VCPD). Jest znany również pod nazwą Vice Cheetah, wziętą z plików gry Grand Theft Auto: Vice City[1].

VCPD Cheetah jest kierowany przez dwóch tajnych agentów z pistoletami maszynowymi Uzi, którzy ścigają gracza po uzyskaniu trzeciego stopnia poszukiwań. Tak jak w większości wozów policyjnych, można w nim wykonywać misję stróża prawa.

VCPD Cheetah jest dokładnie takim samym pojazdem jak Cheetah, różnią się one tylko obecnością czerwonej lampy za przednią szybą i syreny, a zamiast zwykłego radia ma policyjne. VCPD Cheetah jest jednym z niewielu pojazdów policyjnych, które można przemalować w Pay 'n' Spray, ale tylko w GTA Vice City – w GTA Vice City Stories nie można go przemalować. Z tego powodu w GTA Vice City bardzo dobrze nadaje się do wykonania misji stróża prawa, zwłaszcza iż ma bardzo dobre sterowanie.

Ciekawostki Edytuj

  • Może występować w kolorze srebrnym, niebieskim, czerwonym i żółtym.
  • Choć jest to pojazd policyjny, to GTA Vice City Stories będąc w pojeździe, można słuchać normalnego radia.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Pliki gry noszą nazwy vicechee.dff i vicechee.txd

Więcej z Fandomu

Losowa wiki