Fandom

GTA Wiki

Uranus

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Uranus
Uranus (IV).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
Typ dwudrzwiowy hatchback
Producent Vapid
Przypomina Mitsubishi Eclipse (1991; SA),
Ford Sierra Coupe (1982-87; IV)
Tuning Archanioły na kołach

Uranus – dwudrzwiowy hatchback występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto IV.

W GTA San Andreas, Uranus przypomina Mitsubishi Eclipse'a z roku 1991, jego tylne światła przypominają te z Eagle'a Talon z lat 1992-94. Parametry pojazdu w tej grze są bardzo dobre; jest to idealny samochód do wyścigów. Ma prędkość maksymalną i przyspieszenie powyżej średnich, dobrze się nim prowadzi i hamuje. Nie jest jednak dobry w jeździe terenowej.

W GTA IV, Uranus jest produkowany przez firmę Vapid. Przypomina Forda Sierrę Coupe z lat 1982-87. Tylne światła przypominają te z Pontiaca Sunbird z lat 1989-94. Zmodyfikowaną wersją Uranusa posługuje się mafia rosyjska: ten wariant ma zasłony na tylnej szybie, duży spoiler i dużą naklejkę na przedniej szybie, za napisem "LOZSPEED". Uranus w tej grze jest nadal dobrym pojazdem; ma dobre przyspieszenie i trochę gorszą prędkość maksymalną, pozostawiając wiele do życzenia. Dobrze się go prowadzi i hamuje. Jest to jednak bardzo słaby pojazd - po kilku uderzeniach przestaje działać.

Auto miało wystąpić w Grand Theft Auto V, lecz zostało wycięte. W plikach można znaleźć pozostałości po Uranusie w handling.dat.

CiekawostkiEdytuj

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Wewnątrz salonu samochodowego Wang Cars po ukończeniu misji Namierzanie.
  • Różowa wersja występuje w misji Namierzanie.
  • Pojawia się na drogach w obszarze lotnisk.

Grand Theft Auto IV

Więcej w Fandom

Losowa wiki