Fandom

GTA Wiki

United Liberty Paper

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

United Liberty Paper – organizacja IAA występująca w Grand Theft Auto IV. Niko Bellic przez pewien czas dla niej pracuje, a właściwie dla jej anonimowego członka.

Opis Edytuj

Bardzo niewiele wiadomo na temat tej organizacji poza tym, że nie jest ona częścią FIB. Mają oni pokaźne środki i wpływy, a także w pewien sposób pracują też z innymi władzami, gdyż to przez nich Elizabeta Torres trafia do więzienia, a jej nielegalne działania dobiegają końca. Prawdopodobnie mają też swoją grupę w FIB.

Anonimowy członek ULP mówi w jednej z misji do Niko Nigdy nie wiadomo kim są ci dobrzy. Ja nim nie jestem, ale walczę przy ich boku., co sugeruje, że głównym zadaniem ULP są tzw. „czarne operacje” lub że agencja ta ma za zadanie od rządu utrzymywać nielegalne działalności w ręku, o czym świadczy fakt, że pracownik tej agencji zleca Niko parę różnych zabójstw. Celem tej organizacji jest walka z terrorystyczną działalnością w Liberty City. Niko jest zmuszony pracować dla tej organizacji po odkryciu, że jego dziewczyna, Michelle, jest jej członkinią i że cały czas go obserwowała.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA V zostaje ujawnione, że United Liberty Paper jest częścią IAA.

Więcej w Fandom

Losowa wiki