FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o program telewizyjny z TBGT?

Undertaker – misja w Grand Theft Auto IV, czwarta dla Patricka McReary.

Solucja Edytuj

Misja rozpocznie się od telefonu od Packiego - informuje on nas o pogrzebie zmarłego brata (Derricka lub Francisa). Zanim jednak pojedziemy do kościoła, jedziemy przebrać się w garnitur do Perseus (opcjonalnie można w kryjówce, jeżeli mamy co najmniej jeden garnitur w wyposażeniu). Następnie jedziemy do kościoła w Suffolk. Po wyjściu z kościoła spotka nas jednak przykra niespodzianka - grupa Albańczyków do odstrzelenia. Wybijamy ich za pomocą broni maszynowej i granatów, uważając na karawan (nie możemy go zniszczyć). Następnie wsiadamy do karawanu i jedziemy na cmentarz. W przypadku zmarłego Francisa jedziemy na Colony Island, w przypadku Derricka - do północnego Dukes. Za karawanem pojawią się samochody Albańczyków, zabijamy kierowców uważając na karawan - nie może z niego wypaść trumna z ciałem. Gdy dojedziemy na cmentarz z trumną w jednym kawałku, zaliczymy misję.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli trumna wysunie się z karawanu, nie będzie można wepchnąć jej z powrotem do środka.
  • Jest to jedyna możliwość zdobycia karawanu w grze.
  • Podczas tej misji gracz nie może zadzwonić do Francisa w celu obniżenia poziomu poszukiwań.
  • Jeśli jakikolwiek samochód zostanie uszkodzony podczas strzelaniny, po dotarciu do cmentarza będzie on naprawiony.

Scenariusz Edytuj

Wersja A - pogrzeb Francisa Edytuj

Wersja B - pogrzeb Derricka Edytuj

Galeria Edytuj

Pogrzeb Francisa Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Pogrzeb Derricka Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Undertaker Następna:
Francis McReary (IV - HUD) Blood Brothers Gerald McReary (IV - HUD) I'll Take Her

Przypisy