FANDOM

Gwiazda (1)

Disambig Może chodziło Ci o Umberto z Grand Theft Auto V?

Umberto Robina – postać z Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jest on liderem dla gangu kubańskiego – jednego z gangów Vice City.

W 1984 roku jest w stanie wojny z gangiem Cholos. W zadaniach zlecanych Victorowi Vance'owi nakazuje mu przy pomocy członków gangu kubańskiego zniszczyć wrogich Cholosów. Podczas wojny z Cholos, zleca mu także ratunek Alberto – swojego ojca. Za pomoc w zniszczeniu Cholos, Umberto pomaga Victorowi w odparciu ataku Armanda i Diega Mendezów.

W 1986 roku Umberto Robina nadal jest liderem gangu kubańskiego, znajduje się też w stanie wojny z innym gangiem – gangiem haitańskim. On sam nigdy nie bierze udziału w tej wojnie, tylko ją kontroluje. Na początku zlecał zadania Leo Tealowi, później zaprzyjaźnia się z Tommym Vercettim, którego traktuje jak Kubańczyka. Prowadzi też swoją kawiarnię Café Robina. Za ciekawostkę można uznać fakt, iż Umberto pomimo tego, że uważa się za prawdziwego mężczyznę, to nigdy nie wziął udziału w żadnej misji.

Głosu Umberto w obu grach użyczył Danny Trejo.

Ciekawostki Edytuj

  • W obu grach Umberto występuje jedynie w przerywnikach.
  • Umberto swoim wyglądem bardzo przypomina aktora, który użyczył mu głosu.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto: Vice City

Galeria Edytuj