FANDOM

Uciszyć kapusia – pierwsza misja w Grand Theft Auto III, jaką zleca nam Ray Machowski.

Solucja Edytuj

Ray Machowski nie jest jedynym skorumpowanym w LCPD - inny sprzedajny gliniarz, Leon McAffrey, właśnie doniósł na Raya. Dlatego też Ray chce, abyśmy sprawili, żeby Leon McAffrey już nigdy na nikogo nie doniósł. Aktualnie, przebywa on pod ochroną w apartamencie w Newport.

Najpierw, jedziemy na północ wyspy - do Towarów Wojskowych w Rockford i kradniemy stamtąd Koszary OL (zamkniętą bramę można ominąć, idąc na północ, do samego murka i skręcając w lewo) lub wóz straży pożarnej. Gdy już to zrobimy, jedziemy pod wskazany apartament w Newport i tarasujemy naszym pojazdem bramę wjazdową do garażu (jak na screenie 4.). Następnie, wysiadamy z ciężarówki, ustawiamy się (jak na screenie 5.) i rzucamy granatem lub koktajlem Mołotowa w okno apartamentu. Dojdzie do pożaru. Wtedy, Leon będzie próbował uciec swoim Sentinelem, lecz postawiona pod bramą garażu ciężarówka uniemożliwi mu wyjazd. Rzucamy w ciężarówkę kilkoma granatami. Gdy samochód Leona wybuchnie, misja zakończy się powodzeniem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Uciszyć kapusia Następna:
Asuka Kasen (III - HUD) Wypłata dla Raya Ray Machowski (III - HUD) Towarzysze broni