FANDOM

MISJA
Ucieczka
(ang. The Getaway)
Ucieczka (5).jpg
Rabusie wchodzą do banku
Gra Grand Theft Auto III
Dla Joey Leone (III - HUD).gif Joey Leone
Lokalizacja Warsztat Joeya w Trenton,
Portland, Liberty City
Cel przewiezienie rabusiów do oraz z banku
Nagroda $10 000 - $30 000[1]
Wymagania Trup w bagażniku,
nieukończenie Ostatnich próśb,
godzina między 6:00 a 14:00
Odblokowuje nic
Niezaliczenie spóźnienie się do banku,
śmierć wszystkich z rabusiów

Ucieczka – ostatnia misja, jaką zleca nam Joey Leone w Grand Theft Auto III.

Solucja Edytuj

W tej misji mamy być szoferem dla trzech kolegów Joeya, którzy planują napaść na bank w Chinatown. W tym celu należy podjechać czterodrzwiowym samochodem (nie może to być autobus ani autokar[2]) do ich kryjówki w Saint Mark's. Następnie przewozimy ich do wspomnianego banku, zanim wjedziemy w znacznik, ustawiamy samochód przodem w kierunku północnym. Gdy rabusie wejdą do budynku rozlegną się krzyki. Po włączeniu się alarmu nasi "podopieczni" wyjdą z banku (nie muszą wyjść wszyscy - w budynku banku może zginąć dowolna liczba rabusiów, liczba ta jest niezależna od nas)[3]. Wtedy należy pozbyć się policji (najpierw zabieramy gwiazdkę na wprost na północ, a potem gubimy resztę policji w warsztacie lakierniczym), a następnie wrócić do ich kryjówki w Saint Mark's.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli gracz nie wykonał tej misji przed ukończeniem misji Ostatnie prośby, nie będzie mógł jej wykonać później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry na 100%.
  • Aby rozpocząć tę misję, musimy zgłosić się do Joeya w godzinach między 6.00 - 14.00. Jest to jedna z sześciu misji wymagających określonej godziny do rozpoczęcia. Pozostałe z nich to Ostatni obiad Mike'a Buźki oraz wszystkie misje Marty'ego Chonksa.
  • Jest to jedna z misji, której jeden z powodów niezaliczenia jest niezależny od gracza (śmierć wszystkich rabusiów jeszcze w banku).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Ucieczka
Joey Leone (III - HUD).gif Trup w bagażniku

Przypisy

  1. $10 000 za każdego żyjącego złodzieja.
  2. main.scm>
    if or
    00DE: player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #COACH
    00DE: player $PLAYER_CHAR driving_vehicle_type #BUS
    else_jump @JOEY6_3349
    00BC: text_highpriority 'JM6_6' 5000 ms 1 // ~g~Skombinuj jakiś samochód, który będzie trochę mniej rzucał się w oczy.
  3. Może zdarzyć się nawet, że zginą wszyscy trzej - misja wtedy zakończy się niepowodzeniem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki