Fandom

GTA Wiki

Turismo (pojazd)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Turismo
Turismo (IV).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV
GTA Chinatown Wars
Typ wyścigowy
Producent Grotti
Przypomina Ferrari F40 (SA)
Ferrari 360 (IV)
Tuning TransFender
Zobacz Turismo R
Turismo (logo).png

Logo Turismo

Disambig.svg Może chodziło Ci o misję "Wyścig" (ang. Turismo) z GTA III, wyścigi o tej samej nazwie z GTA: Vice City Stories lub o model tego pojazdu (Tourismo)?

Turismo – dwudrzwiowy samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

Po raz pierwszy Turismo wystąpiło w GTA San Andreas, gdzie przypominało Ferrari F40. Znakiem rozpoznawczym Turismo w tej grze jest spoiler. Jest to jeden z najszybszych i najlepiej prowadzących się pojazdów w grze. Chociaż Ferrari F40 ma napęd na tylne koła, Turismo ma napęd na wszystkie koła.

W GTA IV, Turismo przypomina Ferrari 360, lub podobne do niego Ferrari F430. Jest produkowane przez firmę Grotti. Turismo jest napędzane silnikiem V8, jest to jeden z najszybszych pojazdów w grze (wolniejszy tylko od Cometa). Jego zawrotna prędkość może być jednak przyczyną wypadnięcia przez przednią szybę. W GTA: Chinatown Wars, występują dwa warianty Turismo, drugi z nich jest używany przez mafię. Oba warianty mają identyczne parametry.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

  • W Beachgate, przed garażem, obok domu Mikhaila Faustina.
  • Pod domem na Owl Creek Avenue w Westdyke, Alderney (tylko, jeśli chce go od nas Stevie).
  • Niedaleko kryjówki w Middle Park East, znajduje się salon samochodowy Grotti. Wewnątrz znajduje się osiem samochodów Turismo (kradzież jakiegoś z nich to pierwszy stopień poszukiwań).
  • Można go uzyskać, wpisując kod 227-555-0147.
  • Można go także znaleźć zaparkowanego po wyścigach. Najczęściej występuje w Castle Garden oraz Suffolk.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • Specjalna, zawsze czarna wersja używana przez mafię występuje w Little Italy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki