FANDOM

Tunnel of Death – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia i ostatnia dla Derricka McReary.

Solucja Edytuj

Derrick chce, żebyśmy pozbyli się Aidena O'Malleya - więźnia, który będzie eskortowany. Niko myśli, że to bardzo proste - podczas rozmowy z Packie'em okazuje się, że ten więzień "jest bardziej chroniony niż burmistrz". Jedziemy do Alderney City i zabieramy stamtąd ciężarówkę. Dostajemy się do Booth Tunnel i stając w obydwu znacznikach, blokujemy tunel. Gdy konwój dojedzie na miejsce, Packie zablokuje go od tyłu, a naszym zadaniem stanie się zabicie wszystkich policjantów i oszczędzenie więźnia. Robimy to, chowając się za naszą ciężarówką. Gdy z radaru znikną wszystkie czerwone kropki, wsiadamy do ciężarówki i wyjeżdżamy z tunelu, kierując się w stronę Alderney. Gubimy policję (3. stopień poszukiwań) i jedziemy w ciche miejsce. Przesiądziemy się tam do samochodu osobowego, którym jedziemy na wybrzeże w Leftwood. Gdy więzień dowie się, kto zlecił jego uwolnienie, zabijamy go w dowolny sposób.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz, po dostarczeniu Aidena na wybrzeże, zaatakuje Aidena z pięści lub oddali się od niego, ten zacznie uciekać.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Tunnel of Death Następna:
Derrick McReary (IV - HUD) Babysitting Francis McReary (IV - HUD) Blood Brothers