Fandom

GTA Wiki

Tunel Porter

6969stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Tunel Porter (1).jpg

Tunel Porter w Liberty Tree z marca 2001

Tunel Porter – główny system tuneli w Liberty City, prawdopodobnie wzorowany na Holland Tunnel, Lincoln Tunnel albo Big Dig w Bostonie. Tunel Porter jest czteropasmowym, podziemnym i podwodnym tunelem (z wyjątkiem wyjazdu do Wyspy Staunton, który zawiera tylko dwa pasy ruchu). Tunel łączy wszystkie części Liberty City: Portland poprzez Harwood, Wyspę Staunton poprzez Rockford i Shoreside Vale poprzez Wichita Gardens i Lotnisko Międzynarodowe Francis.

Tunel jest otwierany w częściach: najpierw część łącząca Portland i Wyspę Staunton, a potem część łącząca dwie lokalizacje z Shoreside Vale.

W Grand Theft Auto: Liberty City Stories tunel jest w czasie budowy i połączenia są dostępne tylko pomiędzy Wichita Gardens i lotniskiem.

Reklamy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że tablica elektroniczna wisząca nad wjazdem do tunelu w Portland informuje o fali kradzieży aut i apeluje o zamykanie ich na klucz, nikt nie przestrzega tego zalecenia (wyjątkiem są pojazdy policyjne, które często są zamknięte).
  • Z tej samej strony, na krawędzi pomiędzy morzem a betonowym molo, gracz może poprzez szybkie wyjście ze spadającego w wodę auta, dostać się do podziemi Liberty City. Może chodzić po suficie tunelu, a wokół niego będzie odwrócone miasto i tzw. niebieskie piekło.
  • Jeśli w GTA: LCS wpadniemy do Blue Hell, można zauważyć tunel od zewnątrz.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki