FANDOM

Truth Revealed – misja w Grand Theft Auto Advance, szósta dla Cisco.

Solucja Edytuj

Zgodnie ze słowami gangstera, po przyjeździe na lotnisko Mike znajduje trupy ochrony Cisco, a w środku ciało jego samego. Po krótkim rozmyślaniu protagonista wychodzi z samolotu i jest świadkiem ucieczki zabójcy szefa Kolumbijczyków, po czym zostaje napadnięty przez grupę gangsterów.

Grupka składa się z ośmiu nieuzbrojonych (poza dwoma jej członkami, noszącymi AK-47) gangsterów, na których zabicie mamy minutę. Gdy się z tym uporamy, znajdujemy szybki samochód i ruszamy w pościg za zabójcą. Ucieka on samochodem gangu Diablos. Mamy dwie minuty, żeby obić ten samochód na tyle, aby jego pasek "Damage" zmniejszył się o połowę i zmienił się na żółty. Najlepszym sposobem na szybkie zniszczenie samochodu jest przewrócenie go na dach — aby tego dokonać, uderzamy w bok pojazdu.

Z wraku samochodu wyjdzie tajemniczy zabójca — Vinnie. Sfałszował on swoje zabójstwo, żeby spokojnie uciec z pieniędzmi zebranymi przez ich obydwu. Po krótkiej wymianie zdań rozpocznie się walka, w której będziemy zmuszeni do zabicia starego przyjaciela. Jest uzbrojony w minigun. Kiedy jego pasek zdrowia zmieni się na czerwony, Vinnie będzie próbował przekonać Mike'a, aby ten go nie zabijał. Nie zważając na prośby, po zakończeniu przerywnika kończymy żywot Vinniego.

Ciekawostki Edytuj

  • Samochód Diablos, którym ucieka Vinnie po pierwszym przerywniku ma czerwony kolor, lecz w trakcie pościgu - kolor, w jakim występują pozostałe pojazdy Diabłów.
  • Najprawdopodobniej zabójstwo Cisco przez Vinniego doprowadziło do konfliktu między Kartelem Kolumbijskim a Diablosami, gdyż Vinnie prowadził Ogiera gangu Diablo, a sam Kartel mógł pomyśleć, że jest on jednym z nich.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Truth Revealed Następna:
Cisco (A - HUD) Decoy Disaster 8-Ball (A - HUD) Love of Money