Fandom

GTA Wiki

Truth Revealed

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Truth Revealed
(pol. Prawda jak oliwa...)
Truth Revealed (7).png
Mike konfrontuje się z Vinniem
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Cisco (A - HUD).gif Cisco
Lokalizacja samolot Cisco w Francis Intl,
Shoreside Vale, Liberty City
Cel skonfrontowanie się z tajemniczym zabójcą
Nagroda $100 000
Wymagania Decoy Disaster
Odblokowuje Love of Money
Niezaliczenie upływ czasu (2:00; 1:00)

Truth Revealed – misja w Grand Theft Auto Advance, szósta dla Cisco.

Solucja Edytuj

Zgodnie ze słowami gangstera, po przyjeździe na lotnisko Mike znajduje trupy ochrony Cisco, a w środku ciało jego samego. Po krótkim rozmyślaniu protagonista wychodzi z samolotu i jest świadkiem ucieczki zabójcy szefa Kolumbijczyków, po czym zostaje napadnięty przez grupę gangsterów.

Grupka składa się z ośmiu nieuzbrojonych (poza dwoma jej członkami, noszącymi AK-47) gangsterów, na których zabicie mamy minutę. Gdy się z tym uporamy, znajdujemy szybki samochód i ruszamy w pościg za zabójcą. Ucieka on samochodem gangu Diablos. Mamy dwie minuty, żeby obić ten samochód na tyle, aby jego pasek "Damage" zmniejszył się o połowę i zmienił się na żółty. Najlepszym sposobem na szybkie zniszczenie samochodu jest przewrócenie go na dach — aby tego dokonać, uderzamy w bok pojazdu.

Z wraku samochodu wyjdzie tajemniczy zabójca — Vinnie. Sfałszował on swoje zabójstwo, żeby spokojnie uciec z pieniędzmi zebranymi przez ich obydwu. Po krótkiej wymianie zdań rozpocznie się walka, w której będziemy zmuszeni do zabicia starego przyjaciela. Jest uzbrojony w minigun. Kiedy jego pasek zdrowia zmieni się na czerwony, Vinnie będzie próbował przekonać Mike'a, aby ten go nie zabijał. Nie zważając na prośby, po zakończeniu przerywnika kończymy żywot Vinniego.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Truth Revealed Następna:
Cisco (A - HUD).gif Decoy Disaster 8-Ball (A - HUD).gif Love of Money

Więcej w Fandom

Losowa wiki