FANDOM

MISJA
Trup w bagażniku
(ang. Dead Skunk in The Trunk)
Trup w bagażniku (5)
Claude podjeżdża Mananą z trupem do zgniatarki
Gra Grand Theft Auto III
Dla Joey Leone (III - HUD) Joey Leone
Lokalizacja Warsztat Joeya w Trenton,
Portland, Liberty City
Cel zezłomowanie samochodu
Nagroda $10 000
Wymagania Szofer Ciprianiego,
nieukończenie Ostatnich próśb
Odblokowuje Ucieczka
Niezaliczenie zniszczenie samochodu przed zezłomowaniem

Trup w bagażniku – piąta misja w Grand Theft Auto III, jaką otrzymujemy od Joeya Leone'a.

Solucja Edytuj

Tym razem, zadanie polega na zgnieceniu w zgniatarce samochodowej samochodu z ciałem jednego z braci Forellich, który "myślał, że jest bystrzejszy niż woda w kiblu".

Samochód stoi pod kawiarenką Tłustego Joe w Callahan Point. Jedziemy tam i po zboczu od strony zachodniej wchodzimy na jej dach. Teraz, lokalizujemy Sentinela, stojącego na wschodniej części parkingu. Niszczymy go. To samo robimy z drugim Sentinelem, próbującym nas rozjechać. Dopiero po pozbyciu się obu pojazdów, wsiadamy do Manany z trupem, odwozimy ją do zgniatarki w Harwood, wjeżdżamy w znacznik i opuszczamy pojazd - zgniatacz dokończy dzieła.

Ciekawostki Edytuj

  • Manana z trupem w bagażniku (o nazwie wewnętrznej corpse) występuje zawsze w kolorze szarym. Podobnego pojazdu nie spotkamy poza tą misją.
  • Jeśli gracz nie wykonał tej misji przed ukończeniem misji Ostatnie prośby, nie będzie mógł jej wykonać później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry na 100%.
  • Misja ta jest podobna do misji Twisted Metal z GTA Advance. W obydwóch przypadkach jedyne zadanie protagonisty to odwiezienie Manany z trupem do zgniatarki w Harwood.
  • Mananę występującą w tej misji można zachować tylko, jeśli wjedziemy nią do garażu, odejdziemy tak aby drzwi się nie zamknęły oraz zniszczymy ją w dowolny sposób.
  • Jeśli zniszczymy oba Sentinele, które gonią protagonistę dostaniemy dodatkowe $5 000.
  • Bracia Forelli, ścigający gracza w tej misji, wyglądają dokładnie tak, jak członkowie Rodziny Leone.
  • Z tej misji można wywnioskować, że nastawienie Forellich do Claude'a jest zawsze wrogie.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Trup w bagażniku Następna:
Joey Leone (III - HUD) Szofer Ciprianiego Joey Leone (III - HUD) Ucieczka