FANDOM

Truck Hustle – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza dla Phila Bella.

Solucja Edytuj

Z Philem zapoznaje nas Ray Boccino. Po krótkiej rozmowie Phil zleca zadanie - mamy ukraść ciężarówkę Triad, zawierającą narkotyki (Triada wierzy, że są przeklęte). Pod magazynem Phila stoi Intruder - wsiadamy do niego i jedziemy na miejsce, zaznaczone na radarze na żółto. Wysiadamy z wozu i wchodzimy w znacznik. Niko ukryje się za murkiem. Po chwili ciężarówką przyjedzie Triada. Teraz, musimy dostać się do ciężarówki. Są na to dwa sposoby: pierwszy to wyciąć wszystkich gangsterów stojących na drodze do celu, a drugi to: idziemy (będąc w ukryciu) do południowo-wschodniej strony siatki znajdującej się obok nas, wychodzimy z ukrycia (gangsterzy zaczną do nas strzelać), przeskakujemy siatkę i biegniemy do północnej strony alejki. Nieważne, jakiego sposobu użyjemy - ciężarówka zacznie odjeżdżać. Szybko biegniemy do żółtego znacznika za ciężarówką, a Niko wskoczy na nią. Wciskając odpowiedni klawisz, wspinamy się na tylne drzwi ciężarówki i na jej dach. Używając przycisków kierunkowych, przechodzimy na przód ciężarówki. Na zakrętach będziemy spadać z dachu - patrzymy więc na drogę i kiedy kierowca będzie miał zamiar skręcić, przeczołgujemy się na stronę ciężarówki odpowiednią do kierunku skrętu. Gdy już dotrzemy na przód ciężarówki, Niko dostanie się do środka i wyrzuci kierowcę. Po przejęciu ciężarówki Niko zadzwoni do Phila - poinformuje on, że ciężarówkę mamy odstawić do starego domu niedaleko Beaverhead Avenue. Misję zakończymy, kiedy dojedziemy w jednym kawałku na miejsce.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Truck Hustle Następna:
Ray Boccino (IV - HUD) Late Checkout James Pegorino (IV - HUD) Pegorino's Pride