Fandom

GTA Wiki

Tropem pismaka

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Tropem pismaka
(ang. Snail Trail)
Tropem pismaka (8).jpg
CJ zabija reportera za pomocą snajperki
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla C.R.A.S.H. (SA - HUD).gif C.R.A.S.H.
Lokalizacja garaż CJ-a w Doherty, San Fierro, San Andreas
Cel zabicie reportera i jego informatora
Nagroda brak
Wymagania Straż przednia
Odblokowuje Z zimną krwią
Niezaliczenie zgubienie pociągu,
przestraszenie lub zgubienie reportera

Tropem pismaka – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czwarta od organizacji C.R.A.S.H.

Solucja Edytuj

Tenpenny chce, żebyśmy zajęli się pewnym reporterem i jego informatorem. Zabieramy karabin snajperski, ukryty w jednej z rur na placu budowy, wsiadamy na Sancheza stojącego pod murem Cranberry Station i puszczamy się w pogoń za pociągiem. Jedziemy za nim, ponieważ inne pociągi mogą nas przewrócić lub zabić. Gdy będziemy w pobliżu Market Station, wyprzedzamy pociąg i stajemy w oddaleniu. Reporter wyjdzie, wsiądzie do taksówki i odjedzie. Śledzimy taksówkę, aż dojedzie do Yacht Marina na plaży. Tam zsiadamy z motoru i celując karabinem, zabijamy reportera i jego informatora.

Ułatwienie w misji Edytuj

  • Zanim weźmiesz snajperkę z placu budowy, wyjmij pistolet (po wzięciu karabinu nie będziesz mógł pobiec sprintem) i ustaw motor tak, aby zaraz po wzięciu karabinu móc na niego wskoczyć przez kierownicę (jest to szybsze niż normalne wejście na motor). Jeśli zeskoczysz z motoru blisko wejścia do jednego z wagonów i wejdziesz do niego, będziesz mógł przeskoczyć do następnej stacji, oszczędzając sobie sporo czasu na ściganiu pociągu.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas pościgu, w tunelu przebiegającym pod autostradą w Foster Valley gracz minie się z pociągiem jadącym w stronę San Fierro. Jeśli w tym momencie zawróci i pojedzie za nim, będzie mógł ujrzeć ten pociąg, jak nagle „wyskakuje” z torów i zaczyna unosić się w powietrzu, jednocześnie lecąc w bliżej nieokreślonym kierunku. Ostatecznie pociąg „wyląduje” w okolicy Market Station, a gracz może go wykorzystać do przedostania się do Los Santos. Ten osobliwy błąd, przedstawia filmik umieszczony poniżej.
  • W tej misji pociągi jeżdżą w odwrotną stronę, niż w normalnej rozgrywce, co jest powodem błędu opisanego powyżej.
  • Jeśli na stacji będzie stał jakiś skład kolejowy, to pociąg, do którego wsiada reporter przeniknie przez niego.
  • Ta misja może być zbugowana, przez co taksówka nie ruszy z miejsca a misja zostaje nie zaliczona, gdyż reporter został przestraszony.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Błąd z latającym pociągiem

ENG Wykonanie: ZMOONCHILD PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Tropem pismaka Następna:
Triady (SA - HUD).gif Straż przednia Triady (SA - HUD).gif Z zimną krwią

Więcej w Fandom

Losowa wiki