Wikia

GTA Wiki

Tropem pismaka

Dyskusja0
5341stron na
tej wiki
MISJA
Tropem pismaka
(ang. Snail Trail)
Tropem pismaka (8)
CJ zabija reportera za pomocą snajperki
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla C.R.A.S.H. (SA - HUD) C.R.A.S.H.
Lokalizacja garaż CJ-a w Doherty, San Fierro, San Andreas
Cel zabicie reportera i jego informatora
Nagroda brak
Wymagania Straż przednia
Odblokowuje Z zimną krwią
Niezaliczenie zgubienie pociągu,
przestraszenie lub zgubienie reportera

Tropem pismaka – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czwarta od organizacji C.R.A.S.H.

Solucja Edytuj

Tenpenny chce, żebyśmy zajęli się pewnym reporterem i jego informatorem. Zabieramy karabin snajperski, ukryty w jednej z rur na placu budowy, wsiadamy na Sancheza stojącego pod murem Cranberry Station i puszczamy się w pogoń za pociągiem. Jedziemy za nim, ponieważ inne pociągi mogą nas przewrócić lub zabić. Gdy będziemy w pobliżu Market Station, wyprzedzamy pociąg i stajemy w oddaleniu. Reporter wyjdzie, wsiądzie do taksówki i odjedzie. Śledzimy taksówkę, aż dojedzie do Yacht Marina na plaży. Tam zsiadamy z motoru i celując karabinem, zabijamy reportera i jego informatora.

Ułatwienie w misji Edytuj

  • Zanim weźmiesz snajperkę z placu budowy, wyjmij pistolet (po wzięciu karabinu nie będziesz mógł pobiec sprintem) i ustaw motor tak, aby zaraz po wzięciu karabinu móc na niego wskoczyć przez kierownicę (jest to szybsze niż normalne wejście na motor). Jeśli zeskoczysz z motoru blisko wejścia do jednego z wagonów i wejdziesz do niego, będziesz mógł przeskoczyć do następnej stacji, oszczędzając sobie sporo czasu na ściganiu pociągu.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas pościgu, w tunelu przebiegającym pod autostradą w Foster Valley gracz minie się z pociągiem jadącym w stronę San Fierro. Jeśli w tym momencie zawróci i pojedzie za nim, będzie mógł ujrzeć ten pociąg, jak nagle "wyskakuje" z torów i zaczyna unosić się w powietrzu, jednocześnie lecąc w bliżej nieokreślonym kierunku. Ostatecznie pociąg "wyląduje" w okolicy Market Station, a gracz może go wykorzystać do przedostania się do Los Santos. Ten osobliwy błąd, przedstawia filmik umieszczony poniżej.
  • W tej misji pociągi jeżdżą w odwrotną stronę, niż w normalnej rozgrywce, co jest powodem błędu opisanego powyżej.
  • Jeśli na stacji będzie stał jakiś skład kolejowy, to pociąg, do którego wsiada reporter przeniknie przez niego.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Błąd z latającym pociągiem

ENG Wykonanie: ZMOONCHILD PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Tropem pismaka Następna:
Triady (SA - HUD) Straż przednia Triady (SA - HUD) Z zimną krwią

Więcej od Wikii

Losowa wiki