FANDOM

Tropem pismaka – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czwarta od organizacji C.R.A.S.H.

Solucja Edytuj

Tenpenny chce, żebyśmy zajęli się pewnym reporterem i jego informatorem. Zabieramy karabin snajperski, ukryty w jednej z rur na placu budowy, wsiadamy na Sancheza stojącego pod murem Cranberry Station i puszczamy się w pogoń za pociągiem. Jedziemy za nim, ponieważ inne pociągi mogą nas przewrócić lub zabić. Gdy będziemy w pobliżu Market Station, wyprzedzamy pociąg i stajemy w oddaleniu. Reporter wyjdzie, wsiądzie do taksówki i odjedzie. Śledzimy taksówkę, aż dojedzie do Yacht Marina na plaży. Tam zsiadamy z motoru i celując karabinem, zabijamy reportera i jego informatora.

Ułatwienie w misji Edytuj

  • Zanim weźmiemy snajperkę z placu budowy, należy wyjąć pistolet (po wzięciu karabinu nie będziemy mogli pobiec sprintem) i ustawić motor tak, aby zaraz po wzięciu karabinu móc na niego wskoczyć przez kierownicę (jest to szybsze niż normalne wejście na motor). Jeśli zejdziemy z motoru blisko wejścia do jednego z wagonów i wejdziemy do niego, będziemy mogli przeskoczyć do następnej stacji, oszczędzając sobie sporo czasu na ściganiu pociągu.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas pościgu, w tunelu przebiegającym pod autostradą w Foster Valley gracz minie się z pociągiem jadącym w stronę San Fierro. Jeśli w tym momencie zawróci i pojedzie za nim, będzie mógł ujrzeć ten pociąg, jak nagle „wyskakuje” z torów i zaczyna unosić się w powietrzu, jednocześnie lecąc w bliżej nieokreślonym kierunku. Ostatecznie pociąg „wyląduje” w okolicy Market Station, a gracz może go wykorzystać do przedostania się do Los Santos. Ten osobliwy błąd, przedstawia filmik umieszczony poniżej oraz ten filmik.
  • W tej misji pociągi jeżdżą w odwrotną stronę, niż w normalnej rozgrywce, co jest powodem błędu opisanego powyżej.
  • Jeśli na stacji będzie stał jakiś skład kolejowy, to pociąg, do którego wsiada reporter przeniknie przez niego.
  • Ta misja może być zbugowana, przez co taksówka nie ruszy z miejsca a misja zostaje nie zaliczona, gdyż reporter został przestraszony.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Błąd z latającym pociągiem

ENG Wykonanie: ZMOONCHILD PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Tropem pismaka Następna:
Triady (SA - HUD) Straż przednia Triady (SA - HUD) Z zimną krwią