FANDOM

Tropem pismaka – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czwarta od organizacji C.R.A.S.H.

Solucja Edytuj

Tenpenny chce, żebyśmy zajęli się pewnym reporterem i jego informatorem. Zabieramy karabin snajperski, ukryty w jednej z rur na placu budowy, wsiadamy na Sancheza stojącego pod murem Cranberry Station i puszczamy się w pogoń za pociągiem. Jedziemy za nim, ponieważ inne pociągi mogą nas przewrócić lub zabić. Gdy będziemy w pobliżu Market Station, wyprzedzamy pociąg i stajemy w oddaleniu. Reporter wyjdzie, wsiądzie do taksówki i odjedzie. Śledzimy taksówkę, aż dojedzie do Yacht Marina na plaży. Tam zsiadamy z motoru i celując karabinem, zabijamy reportera i jego informatora.

Ułatwienie w misji Edytuj

  • Zanim weźmiemy snajperkę z placu budowy, należy wyjąć pistolet (po wzięciu karabinu nie będziemy mogli pobiec sprintem) i ustawić motor tak, aby zaraz po wzięciu karabinu móc na niego wskoczyć przez kierownicę (jest to szybsze niż normalne wejście na motor). Jeśli zejdziemy z motoru blisko wejścia do jednego z wagonów i wejdziemy do niego, będziemy mogli przeskoczyć do następnej stacji, oszczędzając sobie sporo czasu na ściganiu pociągu.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas pościgu, w tunelu przebiegającym pod autostradą w Foster Valley gracz minie się z pociągiem jadącym w stronę San Fierro. Jeśli w tym momencie zawróci i pojedzie za nim, będzie mógł ujrzeć ten pociąg, jak nagle „wyskakuje” z torów i zaczyna unosić się w powietrzu, jednocześnie lecąc w bliżej nieokreślonym kierunku. Ostatecznie pociąg „wyląduje” w okolicy Market Station, a gracz może go wykorzystać do przedostania się do Los Santos. Ten osobliwy błąd, przedstawia filmik umieszczony poniżej oraz ten filmik.
  • W tej misji pociągi jeżdżą w odwrotną stronę, niż w normalnej rozgrywce, co jest powodem błędu opisanego powyżej.
  • Jeśli na stacji będzie stał jakiś skład kolejowy, to pociąg, do którego wsiada reporter przeniknie przez niego.
  • Ta misja może być zbugowana, przez co taksówka nie ruszy z miejsca a misja zostaje nie zaliczona, gdyż reporter został przestraszony.
  • Kierowca taksówki, którą jedzie reporter nie ma skina normalnego taksówkarza tylko czarnoskórego przechodnia bez koszulki, który znajduje się tylko na plaży ewentualnie na ulicach, gdy wpiszemy kod LIFESABEACH.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Błąd z latającym pociągiem

ENG Wykonanie: ZMOONCHILD PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Tropem pismaka Następna:
Triady (SA - HUD) Straż przednia Triady (SA - HUD) Z zimną krwią