Wikia

GTA Wiki

Trespass

Dyskusja1
5427stron na
tej wiki
MISJA
Trespass
(pol. Teren prywatny)
Trespass (13)
Po otrzymaniu rakiety od Niko, helikopter z Charliem eksploduje
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Phil Bell (IV - HUD) Phil Bell
Lokalizacja magazyn Phila Bella w Normandy, Alderney, Liberty City
Cel zabójstwo Charliego Matteo
Nagroda $10 500
Wymagania Catch the Wave
Odblokowuje To Live and Die in Alderney
Niezaliczenie ucieczka Charliego, śmierć Phila

Trespass – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia dla Phila Bella.

Solucja Edytuj

Gdy Niko przybywa do biura Phila, ten wybiega mu naprzeciw, mówiąc o jakimś helikopterze. Najpierw, wsiadamy do Intrudera i jedziemy do starej fabryki Sprunka przy Argus Street. Okazuje się, że Rosjanie dowiedzieli się, kto naprawdę ukradł narkotyki ze stoczni na Charge Island. Przekazali tą wiadomość capo Ancelottich - Charliemu Matteo, a ten ma zamiar powiedzieć o wszystkim Radzie. Po dojechaniu na miejsce, Phil poinformuje Niko o dwóch drogach do budynku: pierwszej, czyli wejściu od frontu i drugiej, czyli prześlizgnięciu się do środka przez piwnicę. Dalej opisany został drugi sposób (oba sposoby są jednak podobne). Wchodzimy na teren fabryki i przy samochodach skręcamy do tunelu. Przy jego końcu skręcamy w lewo i zmieniamy broń na karabin szturmowy. Zdejmujemy pierwszych dwóch gangsterów na schodach i sami tam wchodzimy. Gdy dostaniemy się na ich pozycję, otworzą się drzwi i wyjdzie kolejny gangster. Następnie ostrożnie wchodzimy po schodach. Na piętrze, na które się udajemy, znajduje się pięciu gangsterów. Zdejmujemy ich celnymi strzałami w głowy. Następnie, wchodzimy na rampę. W miarę posuwania się w górę, wypatrujemy kolejnych przeciwników i ich zdejmujemy. Gdy dostaniemy się w okolice następnego piętra, cel usłyszy nas i zacznie uciekać. Oczyszczamy kolejne piętro z gangsterów. Zostajemy na szczycie schodów - zostaniemy zaatakowani przez kolejnych mafiosów. Dwaj będą przy kominie - zabijamy ich, gdy tylko się wychylą. Przy słupach znajdziemy kolejnych dwóch gangsterów, których się pozbywamy. Idziemy do następnego pomieszczenia. Znajdziemy tam Charliego, którzy rozbije okno i przez nie ucieknie. Nie strzelamy w niego - jest nieśmiertelny. W pomieszczeniu znajdziemy trzech mafiosów - pozbywamy się ich i wychodzimy przez okno. Zostaniemy zaatakowani przez następną trójkę - pozbywamy się dwóch, stojących przy wywietrznikach, potem zdejmujemy kolejnego, stojącego na końcu mostu. Potem idziemy na narożnik i zdejmujemy gangstera na drugim moście i chowającego się za niedalekim od niego rogiem. Przechodzimy przez pierwszy most, patrzymy do tyłu do góry i zdejmujemy dwóch kolejnych mafiosów. Przechodzimy przez drugi most i wychodzimy po drabinie na górę. Po wyjściu na kolejny dach zdejmujemy mafiosa, stojącego na szczycie kolejnej drabiny. Wychodzimy na drabinę i zmieniamy broń na wyrzutnię rakiet. Podczas przerywnika, Charlie złapie się helikoptera. Podczas gdy będzie próbował wspiąć się wyżej, my zdejmujemy helikopter celnym strzałem z wyrzutni rakiet.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Trespass Następna:
Phil Bell (IV - HUD) Catch the Wave Phil Bell (IV - HUD) To Live and Die in Alderney

Więcej od Wikii

Losowa wiki