Wikia

GTA Wiki

Tram

6613stron na
tej wiki
Dyskusja0
POJAZD
Tram
Pociąg
Tram (SA).jpg
Występuje w
GTA 1
GTA San Andreas
Typ tramwaj

Tram (Pociąg) – tramwaj występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Występuje także w plikach gry Grand Theft Auto I, można umiejscowić go na mapie, wtedy będzie jeździł jak normalny samochód.

W GTA San Andreas rola Trama jest większa. Jeździ on po torach znajdujących się w San Fierro, lecz nie można go obsługiwać. W pojeździe nigdy nie można zauważyć żadnych pasażerów ani motorniczego. Pojazd ten jest całkowicie niezniszczalny. Interesujące jest to, że możemy go namierzyć za pomocą ciepłoczułej wyrzutni rakiet, a gdy rzucimy w niego koktajlem Mołotowa, zapali się. W kilku miejscach w San Fierro występują przystanki przeznaczone dla tegoż pojazdu, lecz tramwaj się na nich nie zatrzymuje.

Ciekawostki Edytuj

Tram (SA - 2).png

Tekstura tabliczek[1]

  • Jeśli w GTA: San Andreas postawimy na torach kolejowych jakikolwiek helikopter, cały skład przez niego przeniknie.
  • W wersji pecetowej powyższej gry tabliczka zawsze wskazuje, że pociąg zmierza do Garcii, natomiast w wersji na PS2 – do Śródmieścia. Nie ma to jednak żadnego wpływu na rozgrywkę.
    • W plikach gry możemy znaleźć również tekstury owej tabliczki z nazwami Chinatown i Calton Heights, jednak nie są one używane na żadnej platformie.

Przypisy

  1. plik tram92signs128 w pliku tram.txd, w archiwum gta3.img

Więcej od Wikii

Losowa wiki