FANDOM

Tram (Pociąg) – tramwaj występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Występuje także w plikach gry Grand Theft Auto I, można umiejscowić go na mapie, wtedy będzie jeździł jak normalny samochód.

W GTA San Andreas rola Trama jest większa. Jeździ on po torach znajdujących się w San Fierro, lecz nie można go obsługiwać. W pojeździe nigdy nie można zauważyć żadnych pasażerów ani motorniczego. Pojazd ten jest całkowicie niezniszczalny. Interesujące jest to, że możemy go namierzyć za pomocą ciepłoczułej wyrzutni rakiet, a gdy rzucimy w niego koktajlem Mołotowa, zapali się. W kilku miejscach w San Fierro występują przystanki przeznaczone dla tegoż pojazdu, lecz tramwaj się na nich nie zatrzymuje.

Ciekawostki Edytuj

Tram (SA - 2)

Tekstura tabliczek[1]

  • Jeśli w GTA: San Andreas postawimy na torach kolejowych jakikolwiek helikopter, cały skład przez niego przeniknie.
  • Tramwajem można sterować poprzez użycie modyfikacji, co dobrze przedstawia ten filmik.
  • W wersji pecetowej powyższej gry tabliczka zawsze wskazuje, że pociąg zmierza do Garcii, natomiast w wersji na PS2 – do Śródmieścia. Nie ma to jednak żadnego wpływu na rozgrywkę.
    • W plikach gry możemy znaleźć również tekstury owej tabliczki z nazwami Chinatown i Calton Heights, jednak nie są one używane na żadnej platformie.
  • W GTA: San Andreas w San Fierro znajdują się odcinki dwutorowe, pomimo to tramwaj jedzie po tym samym torze w obu kierunkach.
  • Gdy w wersji pecetowej wepchniemy tramwaj do garażu, gra nam się scrashuje. Można to sprawdzić jedynie dzięki trainerom, spawnowanując pojazd na torach a następnie go wykolejając i przesuwając czołgiem aż znajdzie się w hangarze na lotnisku Verdant Meadows.

Przypisy

  1. plik tram92signs128 w pliku tram.txd, w archiwum gta3.img