Wikia

GTA Wiki

Traktor

Dyskusja0
5405stron na
tej wiki
POJAZD
Traktor
(ang. Tractor)
Traktor (SA)
Traktor (patrz: tył)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ ciągnik rolniczy
Zobacz Kombajn

Traktor (ang. Tractor) – ciągnik rolniczy, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V. Jak inne traktory, ma parę dużych kół z tyłu i małych z przodu. Tak, jak Kombajn, nie nadaje się do jazdy po drodze - jest bardzo wolny i ma bardzo słabe przyspieszenie. Potrafi jednak całkiem dobrze wjeżdżać na wzniesienia, jest w tym bardzo wolny. Chociaż jest nieprzydatny w jeździe po drodze, można go spotkać nawet na autostradach.

Jedną z zalet traktora jest możliwość podpinania do niego innych pojazdów oraz przyczep (np. kultywatora) i przeciągania ich na inne miejsce. Tak jak większość pojazdów przemysłowych i rolniczych, nie może być modyfikowany w żadnym z warsztatów tuningowych. Jest jednym z niewielu cywilnych pojazdów, w których nie można słuchać radia.W Grand Theft Auto V występuje on pod nazwą Rusty Tractor. Jest on zardzewiały i nie można go przemalować, ale można nim jeździć.

Występowanie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli do traktora z GTA: San Andreas podepniemy duży pojazd, maksymalnie skręcimy i wciśniemy przycisk odpowiedzialny za przyśpieszenie, traktor wyrzuci pojazd na kilka metrów. Podobnie rzecz się ma z Lawetą.
  • Policjanci siedzący w wozie policyjnym podpięci do traktora nie wysiadają i nie próbują nas zaaresztować.

Więcej od Wikii

Losowa wiki