FANDOM

MISJA
Trafne argumenty
(ang. Four Iron)
Trafne argumenty (5)
Ostatnia gra naszego celu
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Avery Carrington (VC - HUD) Avery Carrington
Lokalizacja plac budowy Avery'ego w Vice Point, Vice City
Cel zabicie celu
Nagroda $500
Wymagania Zamieszki
Odblokowuje Dewastator,
dostęp do klubu golfowego Leaf Links,
strój golfowy przed wejściem do klubu
Niezaliczenie ucieczka naszego celu

Trafne argumenty – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Avery Carrington.

Solucja Edytuj

Avery chce, abyśmy zabili pewnego gościa, który nie chce zrzec się swojej ziemi. Mówi nam, żebyśmy się przebrali i daje nam kartę wstępu do klubu.

Zgodnie z poleceniem Avery'ego, najpierw jedziemy do sklepu Jocksport w Vice Point i zmieniamy strój na golfowy. Następnie udajemy się do samego klubu golfowego Leaf Links i wjeżdżamy w znacznik. Zostanie nam ukazany cel misji. Przechodzimy przez bramkę (zostanie nam odebrana cała broń, oprócz kastetu i broni białej), zabieramy kij golfowy, wsiadamy do wózka golfowego i jedziemy w kierunku naszego celu.

Parkujemy wózek niedaleko celu, podchodzimy do niego po schodach i najlepiej zabijamy od razu jego ochroniarzy, posługując się kijem golfowym. Cel wsiądzie do wózka i zacznie uciekać. Na zabicie go są dwa sposoby: najlepiej jest wyciągnąć go z wózka i nim go rozjechać, możemy również zepchnąć go do wody za pomocą swojego. Gdy cel będzie martwy, misja zostanie zakończona powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy pojedziemy autem dalej, do beczki, wskoczymy na auto, potem na beczkę i przeskoczymy nią, będziemy mieli całą broń.
  • Jeżeli będziemy podążać za celem po polu golfowym zbyt długo, to w końcu skieruje się do wyjścia gdzie opuści wózek golfowy, przejdzie przez bramkę, a następnie wsiądzie do czekającego na niego Greenwooda z szoferem, po czym zacznie uciekać po mieście.
  • Gdy wejdziemy w różowy znacznik i wyjedziemy na drogę ruch uliczny nie będzie widoczny.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Trafne argumenty Następna:
Ken Rosenberg (VC - HUD) Zamieszki Avery Carrington (VC - HUD) Dewastator