Fandom

GTA Wiki

Trafne argumenty

7005stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Trafne argumenty
(ang. Four Iron)
Trafne argumenty (5).jpg
Ostatnia gra naszego celu
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Avery Carrington (VC - HUD).gif Avery Carrington
Lokalizacja plac budowy Avery'ego w Vice Point, Vice City
Cel zabicie celu
Nagroda $500
Wymagania Zamieszki
Odblokowuje Dewastator,
dostęp do klubu golfowego Leaf Links,
strój golfowy przed wejściem do klubu
Niezaliczenie ucieczka naszego celu

Trafne argumenty – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Avery Carrington.

Solucja Edytuj

Avery chce, abyśmy zabili pewnego gościa, który nie chce zrzec się swojej ziemi. Mówi nam, żebyśmy się przebrali i daje nam kartę wstępu do klubu.

Zgodnie z poleceniem Avery'ego, najpierw jedziemy do sklepu Jocksport w Vice Point i zmieniamy strój na golfowy. Następnie udajemy się do samego klubu golfowego Leaf Links i wjeżdżamy w znacznik. Zostanie nam ukazany cel misji. Przechodzimy przez bramkę (zostanie nam odebrana cała broń, oprócz kastetu i broni białej), zabieramy kij golfowy, wsiadamy do wózka golfowego i jedziemy w kierunku naszego celu.

Parkujemy wózek niedaleko celu, podchodzimy do niego po schodach i najlepiej zabijamy od razu jego ochroniarzy, posługując się kijem golfowym. Cel wsiądzie do wózka i zacznie uciekać. Na zabicie go są dwa sposoby: najlepiej jest wyciągnąć go z wózka i nim go rozjechać, możemy również zepchnąć go do wody za pomocą swojego. Gdy cel będzie martwy, misja zostanie zakończona powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy pojedziemy autem dalej, do beczki, wskoczymy na auto, potem na beczkę i przeskoczymy nią, będziemy mieli całą broń.
  • Jeżeli będziemy podążać za celem po polu golfowym zbyt długo, to w końcu skieruje się do wyjścia gdzie opuści wózek golfowy, przejdzie przez bramkę, a następnie wsiądzie do czekającego na niego Greenwooda z szoferem, po czym zacznie uciekać po mieście.
  • Gdy wejdziemy w różowy znacznik i wyjedziemy na drogę ruch uliczny nie będzie widoczny.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Trafne argumenty Następna:
Ken Rosenberg (VC - HUD).gif Zamieszki Avery Carrington (VC - HUD).gif Dewastator

Więcej z Fandomu

Losowa wiki