Wikia

GTA Wiki

Tornado

Dyskusja0
5079stron na
tej wiki
POJAZD
Tornado
Tornado (SA)
Tornado (patrz: tył)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA V
Typ dwudrzwiowy low-rider (SA), sportowe klasyki (V)
Producent Declasse
Przypomina Chevrolet Bel Air (1957/58)
Tuning Loco Low Co. (SA),
Los Santos Customs (V; nie dotyczy wersji meksykańskiej)

Tornado – dwudrzwiowy low-rider występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto V. Pojazd ten to coupé, utrzymane w stylu lat 50. Przednia połowa pojazdu przypomina Chevroleta Bel Air z roku 1957, tylna - Chevroleta Bel Air z roku 1958. W Grand Theft Auto V również przypomina on samochód Chevrolet Bel Air. Produkowany jest przez Declasse.

W GTA: San Andreas pojazd jest jednym z samochodów gangu Los Santos Vagos, a w GTA V jest używany przez Rodziny z Chamberlain Hills, Ballas i Los Santos Vagos.

Tornado jest tylko dwudrzwiowe - tym samym, nie nadaje się do wojen gangów i tym podobnych. Ma dość dobrą prędkość maksymalną i przyspieszenie (lepsze niż większości czterodrzwiowych low-riderów). Dobrze się nim steruje, jednak niskie zawieszenie nie pozwala mu na jazdę terenową. Jest także dość wytrzymałe - wytrzyma większą ilość uderzeń czy pocisków. Nie ma widocznego wlewu paliwa, wybucha po strzeleniu w tylną tablicę rejestracyjną.

Występowanie Edytuj

GTA San Andreas

  • Pojawia się w Los Santos, na terenie gangu Vagos. Po zajęciu wszystkich ich terytoriów, Tornado staje się praktycznie niemożliwe do zdobycia.
  • Po wpisaniu kodu everyoneispoor.

GTA V

Więcej od Wikii

Losowa wiki