To tylko biznes – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czwarta od Big Smoke'a.

Solucja Edytuj

Jedziemy do Śródmieścia. Po chwili wywiązuje się konkretna strzelanina. Zabijamy wszystkich wrogów w miarę szybko, by Big Smoke nie stracił życia. Na koniec zabieramy pancerz znajdujący się na tym piętrze. Wychodzimy na taras i tam również wykańczamy wrogów. W czasie strzelania najlepiej kucnąć i szukać jakiś osłon. Ostatnia część misji to szaleńcza jazda motorem. Big Smoke prowadzi, a my zajmujemy się strzelaniem. Podczas strzelania do przeciwników na motorach zabijamy kierowcę i strzelca.

Ciekawostki Edytuj

  • Od rozpoczęcia strzelaniny do końca misji gracz nie otrzymuje żadnego poziomu poszukiwań.
  • W środku budynku gdzie następuje pierwsza strzelanina, znajduje się posąg z wulgarnym gestem.
  • Po wybuchu ciężarówki w kanale przed nami stoją pojazdy, które zawsze wybuchają po jednym strzale z Uzi.
  • Jeżeli wpiszemy kod HESOYAM motor zamiast naprawić się wybuchnie.
  • Scena pościgu jest częściowo wzorowana na tej z filmu Terminator 2: Dzień Sądu, w której młody Connor ucieka przez T-1000 kanałami burzowymi w Los Angeles – zgadza się miejsce akcji i pojazdy: motocykl crossowy – Sanchez i laweta – Packer, chociaż Frieghtliner użyty w filmie jest bardziej podobny do Packera z GTA IV niż tego z GTA San Andreas.
  • Podczas misji można zdobyć niezniszczalnego Packera, FCR-900, oraz Sultana (x2) - wystarczy mieć przy sobie ładunki wybuchowe. Misję należy wykonywać normalnie do momentu gdy wyjdziemy z budynku. Następnie należy zostawić 2-3 gangsterów żywych, podłożyć ładunki wybuchowe oraz jak najszybciej udać się na stację benzynową w Idlewood. Potem trzeba zdetonować ładunki wybuchowe i kupić napój w automacie z napojami. W następnym etapie gra powinna działać normalnie, jednak z możliwością zejścia z motoru. Misję powinno wykonywać się tak jak powinno do momentu nadejścia sceny z filmu Terminator 2: Dzień Sądu. Wtedy trzeba zejść z motoru (Big Smoke będzie wciąż jechać, jednak szybko polegnie). Po niezaliczeniu misji możemy spokojnie zdobyć wyżej wymienione pojazdy.

Poprzednia: To tylko biznes Następna:
Melvin Harris (SA - HUD) Po złej stronie torów Sean Johnson (SA - HUD) Jednoczenie Rodzin[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misje Domowy melanż, Import, Los Sepulcros, Wysoka stawka, lowridery i Okradanie Wuja Sama