Wikia

GTA Wiki

To Live and Die in Alderney

Dyskusja0
5210stron na
tej wiki
MISJA
To Live and Die in Alderney
(pol. Żyć i umierać w Alderney)
To Live and Die in Alderney (5)
Samochody FIB podjeżdżają pod starą willę
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Phil Bell (IV - HUD) Phil Bell
Lokalizacja magazyn Phila Bella w Normandy, Alderney, Liberty City
Cel odebranie narkotyków od siostrzeńca Phila
Nagroda $12 000
Wymagania Trespass
Odblokowuje Pest Control
Niezaliczenie śmierć/złapanie Phila, śmierć/złapanie Frankiego, zniszczenie wozu z narkotykami lub furgonetki

To Live and Die in Alderney – misja w Grand Theft Auto IV, czwarta i ostatnia dla Phila Bella.

Solucja Edytuj

Po krótkiej rozmowie z Philem, ten zleca kolejne zadanie. Na samym początku, wsiadamy do Intrudera i jedziemy do starej willi w Westdyke (to willa, do której mieliśmy zawieźć narkotyki w misji Truck Hustle). Po rozmowie z przesiadującym tam Frankiem, cała trójka zostanie napadnięta przez FIB. Rozpocznie się ucieczka, podobna do ucieczek lub pościgów z innych misji. Podczas pościgu nie możemy dopuścić do zniszczenia naszego pojazdu lub złapania Phila przez policję. Po drodze zostało umieszczonych wiele przeszkód, więc trzymamy się Phila, niszcząc kolejne radiowozy. Po dłuższej chwili, zadzwoni do nas Phil, informując o chęci zostawienia pojazdu. Nadal jedziemy za Philem, a gdy ten się zatrzyma, wjeżdżamy za nim w alejkę. Po chwili, od północnej części alejki przyjedzie radiowóz - policjantów wykańczamy za pomocą karabinu szturmowego. Od południowej części alejki przyjedzie więcej radiowozów - niszczymy je po kolei, używając granatów lub RPG (jedną rakietę zostawiamy). Po zniszczeniu paru radiowozów, zaczynamy podążać za Philem do furgonetki. Po drodze jednak całą trójkę napadnie policyjny helikopter. Zdejmujemy go, używając RPG. Potem, wsiadamy do furgonetki i w dowolny sposób gubimy policję. Na koniec, odwozimy Phila, Frankiego i narkotyki do kryjówki Phila.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa misji nawiązuje do tytułu filmu To Live and Die in L.A.
  • Istnieje alternatywne zakończenie misji - już na etapie likwidacji helikoptera, przy furgonetce na końcu śmierć może ponieść Frankie - należy wtedy wziąć heroinę i wraz z Philem wrócić do jego kryjówki - Phil w drodze powrotnej stwierdzi, że Frankie zasłużył na tę śmierć, gdyż sam wymyślił niefortunny scenariusz odbioru narkotyków.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: To Live and Die in Alderney Następna:
Phil Bell (IV - HUD) Trespass James Pegorino (IV - HUD) Pest Control

Więcej od Wikii

Losowa wiki