Wikia

GTA Wiki

Three Leaf Clover

Dyskusja0
5194strony na
tej wiki
MISJA
Three Leaf Clover
(pol. Trójlistna koniczyna)
Three Leaf Clover (6)
Niko, Packie, Derrick i Michael wkraczają do banku
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Patrick McReary (IV - HUD) Patrick McReary
Lokalizacja dom rodziny McReary w Meadows Park,
Dukes, Liberty City
Cel rabunek banku w Chinatown
Nagroda $250 000,
dostęp do Alderney,
kominiarka,
achievement Full Exploration
Wymagania Waste Not Want Knots,
godzina 6:00 - 19:00,
ubrany garnitur
Odblokowuje Smackdown,
Taking in the Trash,
Actions Speak Louder than Words,
przyjaźń z Packie'em
Niezaliczenie śmierć kogoś z ekipy, zniszczenie pieniędzy w skarbcu, śmierć cywili w banku, przedwczesne wyjście z banku

Three Leaf Clover – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia dla Patricka McReary.

Solucja Edytuj

Przed misją przebieramy się w garnitur i buty z Perseus. Patrick zapoznaje nas ze swoimi pozostałymi braćmi - Derrickiem i Geraldem. Po zakończeniu przerywnika zdobywamy jakiś wóz i jedziemy wraz z ekipą do banku w Chinatown. Po drodze okazuje się na czym polega misja - jest to napad na bank. Po dojechaniu na miejsce rozpocznie się napad. Podczas dość długiego przerywnika zginie jeden z członków naszej ekipy, a także zostanie otwarty skarbiec. Gdy odzyskamy kontrolę nad Niko schodzimy na dół do skarbca i zabieramy pieniądze. Potem wychodzimy na górę, wybieramy broń szturmową, znajdujemy kryjówkę i zaczynamy ściągać policjantów stojących przed bankiem. Przez całą drogę uważamy, aby się nie zgubić, idziemy za Patrickiem i Derrickiem. W kolejnych alejkach chowamy się za kontenerami, murkami i zasypujemy policjantów kulami i granatami. W pewnym momencie Packie zdecyduje o zejściu w podziemie. Idziemy za nim na stację kolei, nadal wybijając policjantów. Na dole znajduje się pokaźna grupa NOoSE - pozbywamy się ich strzałami w głowę. Schodzimy jeszcze niżej - przy torach znajdziemy dwóch policjantów. Zabijamy ich, i podążamy za braćmi McReary po torach - uważamy, aby nie zostać rozjechanym przez pociąg. Wchodzimy w żółty znacznik i wydostajemy się na ulicę. Zdobywamy jakiś czteromiejscowy wóz, albo wsiadamy do stojącego na ulicy Huntleya Sport i nie zważając na policję, przebijając blokady, jedziemy do domu rodziny McReary.

Ciekawostki Edytuj

  • Cut-scenka z napadu jest zarazem rozpoczęciem pierwszej misji w The Ballad of Gay Tony.
  • Cut-scenka w banku przypomina scenę napadu z filmu Na fali z Patrickiem Swayze.
  • Tytuł misji nawiązuje pośrednio do czterolistnej koniczyny rzekomo przynoszącej szczęście (spośród 4 napastników ginie Michael Keane) i pośrednio do narodowości McRearych i Keane'a (wszyscy są Irlandczykami, a trójlistna koniczyna jest irlandzkim symbolem narodowym).
  • Po cut-scence napadu klienci banku są technicznie martwi (gdy gracz będzie celował do nich, wskaźnik ukaże, że mają oni 0 HP).
  • Misja ta zostaje wspomniana przez Patricka w GTA V. Packie mówi o niej, że był to dla niego największy skok na bank.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Three Leaf Clover Następna:
Patrick McReary (IV - HUD) Waste Not Want Knots Derrick McReary (IV - HUD) Smackdown
Gerald McReary (IV - HUD) Actions Speak Louder than Words
Ray Boccino (IV - HUD) Taking in the Trash

Więcej od Wikii

Losowa wiki