Fandom

GTA Wiki

Three Leaf Clover

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Three Leaf Clover
(pol. Trójlistna koniczyna)
Three Leaf Clover (6).jpg
Niko, Packie, Derrick i Michael wkraczają do banku
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Patrick McReary (IV - HUD).gif Patrick McReary
Lokalizacja dom rodziny McRearych w Meadows Park,
Dukes, Liberty City
Cel rabunek banku w Chinatown
Nagroda $250 000,
dostęp do Alderney,
kominiarka,
achievement Full Exploration
Wymagania Waste Not Want Knots,
godzina 6:00 - 19:00,
ubrany garnitur
Odblokowuje Smackdown,
Taking in the Trash,
Actions Speak Louder than Words,
przyjaźń z Packie'em
Niezaliczenie śmierć kogoś z ekipy, przedwczesna śmierć Michaela, zniszczenie pieniędzy w skarbcu, przedwczesna śmierć cywili w banku, przedwczesne wyjście z banku

Three Leaf Clover – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia dla Patricka McReary.

Solucja Edytuj

Przed misją przebieramy się w garnitur i buty z Perseus. Patrick zapoznaje nas ze swoimi pozostałymi braćmi - Derrickiem i Geraldem. Po zakończeniu przerywnika zdobywamy jakiś wóz i jedziemy wraz z ekipą do banku w Chinatown. Po drodze okazuje się na czym polega misja - jest to napad na bank. Po dojechaniu na miejsce rozpocznie się napad. Podczas dość długiego przerywnika zginie jeden z członków naszej ekipy, a także zostanie otwarty skarbiec. Gdy odzyskamy kontrolę nad Niko schodzimy na dół do skarbca i zabieramy pieniądze. Potem wychodzimy na górę, wybieramy broń szturmową, znajdujemy kryjówkę i zaczynamy ściągać policjantów stojących przed bankiem. Przez całą drogę uważamy, aby się nie zgubić, idziemy za Patrickiem i Derrickiem. W kolejnych alejkach chowamy się za kontenerami, murkami i zasypujemy policjantów kulami i granatami. W pewnym momencie Packie zdecyduje o zejściu w podziemie. Idziemy za nim na stację kolei, nadal wybijając policjantów. Na dole znajduje się pokaźna grupa NOoSE - pozbywamy się ich strzałami w głowę. Schodzimy jeszcze niżej - przy torach znajdziemy dwóch policjantów. Zabijamy ich, i podążamy za braćmi McReary po torach - uważamy, aby nie zostać rozjechanym przez pociąg. Wchodzimy w żółty znacznik i wydostajemy się na ulicę. Zdobywamy jakiś czteromiejscowy wóz, albo wsiadamy do stojącego na ulicy Huntleya Sport, gubimy policję i jedziemy do domu rodziny McReary.

Ciekawostki Edytuj

  • Cutscenka z napadu jest zarazem rozpoczęciem pierwszej misji w The Ballad of Gay Tony.
  • Cutscenka w banku przypomina scenę napadu z filmu Na fali z Patrickiem Swayze.
  • Tytuł misji nawiązuje pośrednio do czterolistnej koniczyny rzekomo przynoszącej szczęście (spośród 4 napastników ginie Michael Keane) i pośrednio do narodowości McRearych i Keane'a (wszyscy są Irlandczykami, a trójlistna koniczyna jest irlandzkim symbolem narodowym).
  • Po cutscence napadu klienci banku są technicznie martwi (gdy gracz będzie celował do nich, wskaźnik ukaże, że mają oni 0 HP).
  • Mimo iż informacja na dole ekranu nakazuje zabranie czterodrzwiowego samochodu, gra dopuszcza także helikoptery, lecz z uwagi na obracające się łopatki wirnika które obijają się o filary podpierające kolejkę nadziemną, nie jesteśmy w stanie podlecieć nimi pod dom McRearych.
  • Helikopter, który Niko ostrzeliwuje przed wejściem do metra, jest niezniszczalny, nawet po zabiciu pilota. Prawdopodobnie jest to celowy błąd w misji, by uniemożliwić graczowi zdobycie helikoptera do ucieczki i tym samym znacznego ułatwienia misji.
  • Gracz nie musi wsiadać do samochodu i gubić w ten sposób pościg po wyjściu na powierzchnię. Może po prostu wrócić się i uciec tunelem, co może uczynić misję nieco łatwiejszą.
  • Misja ta zostaje wspomniana przez Packiego w GTA V (tylko wtedy, jeśli gracz zwerbuje go do ekipy od napadów). Packie mówi o niej, że był to jego największy skok na bank. Wspomni również, że Derrick nie żyje i że Niko prawdopodobnie też jest martwy.
  • Jeśli gracz zabije cywili w banku przed zabraniem pieniędzy, misja zakończy się niepowodzeniem. Jeśli zrobi to po zabraniu pieniędzy, będzie mógł kontynuować misję.
  • Jeżeli gracz przerwie misję w dowolnym momencie między zdobyciem pieniędzy a wyjściem na powierzchnię (w sposób inny niż śmierć), będzie musiał zgubić pięciogwiazdkowy pościg.
  • Jednym z zakładników jest Luis Lopez - główny bohater dodatku The Ballad of Gay Tony. Gracz może go zabić, lecz mimo to Luis i tak pojawi się w następnych dwóch misjach.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Three Leaf Clover Następna:
Patrick McReary (IV - HUD).gif Waste Not Want Knots Derrick McReary (IV - HUD).gif Smackdown
Gerald McReary (IV - HUD).gif Actions Speak Louder than Words
Ray Boccino (IV - HUD).gif Taking in the Trash

Więcej w Fandom

Losowa wiki