Fandom

GTA Wiki

This Shit's Cursed

6728stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
This Shit's Cursed
(pol. Ten koks przynosi pecha)
This Shit's Cursed (14).jpg
Triady zabierają heroinę
Gra Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Dla Billy Grey (TLaD - HUD).gif Billy Grey
Lokalizacja Lost MC Clubhouse w Berners Road,
Acter, Alderney
Cel spotkanie z Triadami, ucieczka z Dragon Heart Plaza, powrót do Klubu Lostów
Wymagania Bad Cop Drop, Off Route
Odblokowuje Hit the Pipe
Niezaliczenie śmierć Jima, Briana lub Billy'ego; zniszczenie motorów

This Shit's Cursed – misja w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Piąta i ostatnia dla Billy'ego Greya.

Solucja Edytuj

Billy wysyła wiadomość aby Johnny dołączył do dyskusji. Na miejscu Jim mówi że heroina, którą ukradli należała do Triady. Po długiej dyskusji Billy, Johnny, Jim oraz Brian jadą do miejsca spotkania. Na autostradzie zaczyna się wyścig, w którym wygrywa Johnny. Tam Billy wysyła Johnny'ego oraz Jima, gdyż on nie ufa Chińczykom, zaś Billy oraz Brian będą „osłaniać tyły”. W środku Dragon Heart Plaza, Triady zabierają heroinę i uciekają. Jim oraz Johnny uciekają dachem zabijając wielu członków Triady. Schodząc na najniższy poziom Jim oraz Johnny widzą policję oraz Billy'ego, który rozwalił swój motor próbując uciec. Policja aresztuje Billy'ego. Johnny, Jim oraz Brian wracają do Kryjówki Lostów. Po powrocie, Brian oskarża Johnny'ego o zdradę, przez co Lost MC rozdziela się na dwie grupy: Johnny'ego oraz Briana. Po tym szefem Lostów zostaje Johnny.

Ciekawostki Edytuj

  • W misji Chinese Takeout w TBOGT Billy umawia się z Triadą, by ta zabiła Johnny'ego i Jima. Nie wiadomo, czy Brian też był w to zamieszany, choć jest to możliwe, lecz raczej mało prawdopodobne.
  • Po wykonaniu tej misji Johnny będzie szefem Lostów. Naszywka na jego kurtce, „Vice President”, zmieni się na „President”.
  • Jeśli gracz podczas tej misji spróbuje wezwać policję, nie uda mu się to, gdyż otrzyma wiadomość, że policja jest niedostępna.
  • Po wykonaniu tej misji kontakt Billy'ego zostanie usunięty z komórki Johnny'ego.
    • Ponadto misja ta zawiera jedyny moment w całym rozszerzeniu, w którym Brian odbiera połączenie od gracza. Podczas wolnej rozrywki nie jest możliwe dodzwonienie się na jego numer.
  • Po wykonaniu tej misji gracz będzie mógł zadzwonić do Ashley i do Angusa. Będą oni rozmawiać z Johnnym o aresztowaniu Billy'ego.
  • Warunki pogodowe w tej misji są wyznaczone przez grę.
  • Podczas rozgrywania tej misji na XBOX 360, nazwa misji w profilu gracza zostanie zmieniona na "This Stuff's Cursed", prawdopodobnie w celu uniknięcia użycia rynsztokowego wyrazu.

Galeria Edytuj

This Shit's Cursed - przez GTA Series Videos Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned
Poprzednia: This Shit's Cursed Następna:
Jim Fitzgerald (TLaD - HUD).gif Bad Cop Drop
Thomas Stubbs III (TLaD - HUD).gif Off Route
Jim Fitzgerald (TLaD - HUD).gif Hit the Pipe

Więcej w Fandom

Losowa wiki