Fandom

GTA Wiki

The Zaibatsu Corporation

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

GANG
The Zaibatsu Corporation
The Zaibatsu Corporation (logo).png
W grach
GTA 2
Lider Trey Welsh (Downtown)
Red Valdez (Residential)
Uno Carb (Industrial)
Lokalizacja całe Anywhere City
Typ organizacja kryminalna
Wrogowie Rednecks, Yakuza, Scientists, Russian Mafia, Krishna, Loonies i Yutes
Sojusznicy Claude Speed
Kolory czarne
Pojazdy Z-Type
Biznes Zaibatsu Pharmaceuticals
Członkowie Flambo Cortez, Shady, Dr. Cubana

The Zaibatsu Corporation – jeden z siedmiu gangów występujących w Grand Theft Auto 2. Występują oni we wszystkich trzech częściach Anywhere City.

Prawie wszystkie gangi rywalizują z Zaibatsu o przejęcie kontroli nad miastem. Są to: Yakuza, Rednecks, Scientists, Loonies, Krishna oraz Russian Mafia. Zaibatsu jest największym gangiem w całym Anywhere City. Liderzy Zaibatsu, nazywają Claude'a "Gecko". Najpotężniejszą bronią Zaibatsu w Downtown to pistolet, w Residential to karabin maszynowy, a w Industrial to wyrzutnia rakiet. W GTA 2: The Movie, Claude został postrzelony przez członka Zaibatsu, za kradzież ich towaru.

Z ich strony internetowej można wyczytać, że jest to prywatna korporacja posiadająca ogólnoświatową opinię producenta środków farmaceutycznych, jednak przez zmiany w prawie dokonane przez ich lobby stała się także wytwórcą legalnych "narkotyków rekreacyjnych" poprawiających nastrój.

Zaibatsu jest wspominane także w reklamach radiowych w Grand Theft Auto III jako producent antydepresantu Equanox.

CiekawostkiEdytuj

  • Zaibatsu, po japońsku oznacza grupa.

Galeria Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki