The Tail Bagging the Dogs

6738stron na

The Tail Bagging the Dogs
The Tail Bagging the Dogs.png
Huang, wykonując drive-by, zabija bossa Koreańczyków, który wysiadł z płonącego wozu.
Gra Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Dla Wade Heston (CW - HUD).gif Wade Heston
Lokalizacja Northern Gardens, Bohan
Cel zabicie kilku bossów gangu Koreańczyków
Wymagania The Tow Job
Odblokowuje Copter Carnage
Niezaliczenie zgubienie jakiegoś samochodu

The Tail Bagging the Dogs – misja w Grand Theft Auto: Chinatown Wars, druga od Wade'a Hestona.

Solucja Edytuj

Aby rozpocząć misję, musimy dostarczyć Hestonowi dwie działki kokainy. Po cut-scence bardzo szybko jedziemy na komisariat policji. Wjeżdżamy w znacznik i zaczynamy ścigać samochód Koreańczyków, nie zbliżając się do nich zbytnio ani nie oddalając się od niego. Gdy samochód dojedzie do celu (pokaże się komunikat: Take out the Underboss…) zabijamy człowieka oznaczonego czerwoną strzałką, a także jego ochroniarzy (także do nas strzelają). Potem wracamy do śledzenia samochodu Koreańczyków, powtarzając czynność z zabijanie bossów gangu. Po zabiciu trzech bossów, Koreańczycy w samochodzie zorientują się, że byli śledzeni. Jedziemy za nimi i rozwalamy ich samochód z drive-by.

Scenariusz Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Poprzednia: The Tail Bagging the Dogs Następna:
Wade Heston (CW - HUD).gif The Tow Job Wu Lee (CW - HUD).gif Copter Carnage[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana należy wykonać jeszcze misję Trail Blazer (w wersji na DS) lub Sources (w wersji na PSP).