FANDOM

The Snow Storm – misja w Grand Theft Auto IV, trzecia dla Elizabety Torres.

Solucja Edytuj

Elizabetę zastajemy w trakcie kłótni z Jacobem. Uważa ona, że Jacob ją wystawił, co spowodowało utratę większej ilości narkotyków. Elizabeta chce, abyśmy je odzyskali. Jedziemy (lub bierzemy taksówkę) na Colony Island. Wchodzimy do szpitala od północy, przez dziurę w siatce, uprzednio pozbywając się dwóch dilerów przed drzwiami. Chowamy się za ścianą i pozbywamy się kolejnych kilku w pomieszczeniu i w korytarzu. Podchodzimy do korytarza i zabijamy widocznych dilerów. Potem idziemy przez korytarz, ściągając dilerów stojących na dachu, uważając na stojącego na dachu po prawej. Jeżeli pójdziemy wprost, znajdziemy apteczkę - gdy pójdziemy w stronę dwóch czerwonych punktów na radarze, w pomieszczeniu znajdziemy dwóch dilerów, kokę Elizabety i pancerz. Zabieramy wszystko. Niko zadzwoni do Jacoba, a szpital zostanie najechany przez N.O.O.S.E. Powoli przesuwając się wzdłuż ścian, wybijamy wszystkich - członków N.O.O.S.E. i policjantów. Gdy oczyścimy sobie drogę, wychodzimy przez dziurę w siatce (screen 11.) i wsiadamy do łodzi dryfującej trochę na południe (screen 12.) Potem gubimy policję. Po rozmowie z Jacobem płyniemy do Bohan i spotykamy się z nim na tyłach magazynu w Chase Point.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: The Snow Storm Następna:
Manny Escuela (IV - HUD) The Puerto Rican Connection Elizabeta Torres (IV - HUD) Have a Heart
? (IV - HUD) Wrong is Right