FANDOM

Gwiazda (1)
MISJA
The Sicilian Gambit
(pol. Sycylijski podstęp)
The Sicilian Gambit (20)
Toni ściąga helikopter Massimo Toriniego
Gra Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Dla Salvatore Leone (LCS - HUD) Salvatore Leone
Lokalizacja Salvatore's Gentlemen's Club w Saint Mark's, Portland, Liberty City
Cel pomoc Salvatore'owi w spotkaniu z burmistrzem, zabójstwo Massimo Toriniego
Nagroda $500 000, strój 'The King' jumpsuit
Wymagania The Shoreside Redemption
Odblokowuje Ostatnia misja w grze
Niezaliczenie śmierć Salvatore'a, zniszczenie łodzi

The Sicilian Gambit – finałowa misja w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, dziewiętnasta i ostatnia dla Salvatore'a Leone'a.

Misja Edytuj

Przed misją zaopatrujemy się w minigun, M4 i pancerz. Salvatore dostaje telefon od Sycylijczyków. Chcą pokoju. Bierzemy jakiś samochód i jedziemy przez most do ratusza po burmistrza Milesa O'Donovana, ale okazuje się, że mafia go porwała. Wycinamy wszystkich oznaczonych strzałkami za pomocą M4. Wracamy do wozu i jedziemy na przystań łódek w Newport. Ściągamy Sycylijczyka zaznaczonego strzałką. Siadamy w łodzi przy działku. Odpieramy nacierających łodziami Sycylijczyków. Naprawdę gorąco robi się, kiedy pogoda zmienia się na burzę, a do pościgu dołącza się helikopter. Pościg prowadzi nas aż pod Portland Rock. Salvatore wpływa do przystani łódek. Musimy wyjść na szczyt latarni. Na latarni jest pełno Sycylijczyków z M4. Do ich wyrżnięcia używamy najlepszych broni. Wchodzimy w znacznik. Po cut-scence zestrzeliwujemy z miniguna lub M4 Mavericka, w którym jest Massimo, posiłkując się pancerzem.

Ciekawostki Edytuj

  • Domyślna radiostacja na łodzi Salvatore'a to zawsze MSX 98.
  • Jest to jedna z dwóch misji w grze (druga to Cash in Kazuki's Chips), kiedy jest burzowa pogoda.
  • W tej misji musimy wysadzić helikopter z głównym antagonistą gry, taką samą czynność wykonujemy w Grand Theft Auto III podczas misji Wymiana.
  • W tej misji występuje co najmniej jeden checkpoint. Jeśli np. Salvatore wpadnie do wody na Portland Rock, gra teleportuje nas przed znacznik z misją. Jeśli rozpoczniemy ją ponownie zaczniemy od przystani przed zabiciem Sycylijczyka.

Scenariusz Edytuj

Do odsłuchania Edytuj

Wersja pisana Edytuj

Galeria Edytuj

The Sicilian Gambit - przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Poprzednia: The Sicilian Gambit
Salvatore Leone (LCS - HUD) The Shoreside Redemption