FANDOM

The Mugshot Longshot – misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, pierwsza dla rodzeństwa Armanda i Diego Mendezów.

Solucja Edytuj

Podczas rozmowy z braćmi Mendez Lance powiedział im, że to Martinez stoi na kradzieżą ich narkotyków. My musimy udowodnić jego winę. Wsiadamy do jednego z Sentineli XS i jedziemy na posterunek policji w Washington Beach. Tam stajemy w znaczniku i robimy dokładne zdjęcie twarzy Martineza. Potem podążamy za jego samochodem (nie za blisko ani za daleko), stajemy w kolejnym znaczniku i robimy kolejne zdjęcie Martineza. Zostajemy zauważeni. Wsiadamy do jakiegoś wozu i jedziemy do willi Lance'a (mamy czwarty stopień poszukiwań). Potem jedziemy do drukarni (możemy przemalować wóz w Pay 'n' Sprayu).

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, w której używamy aparatu.
  • Jest to jedyna misja w grze w której występuje VCPD Cheetah, poza znalezieniem go ścigającego gracza przy 3 poziomie złej sławy. Możemy go zdobyć zabierając go po zrobieniu ostatniego zdjęcia.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Poprzednia: The Mugshot Longshot Następna:
Lance Vance (VCS - HUD) Blitzkrieg Bracia Mendez (VCS - HUD) Hostile Takeover