Wikia

GTA Wiki

The Lost Brotherhood

Dyskusja0
5470stron na
tej wiki
GANG
The Lost Brotherhood
The Lost Brotherhood (logo)
logo gangu
W grach
GTA IV
GTA V
Lider Billy Grey (? - 2008)
Lokalizacja Acter, Alderney,
Stab City, Blaine County, San Andreas
Typ gang motocyklistów
Wrogowie Angels of Death, Jamaican Posse, Russian Mafia, Triady, Trevor Philips Enterprises
Sojusznicy Uptown Riders
Pojazdy Zombie (IV)
Zombie, Diabolus, Revenant, Lycan (TLAD)
Hexer, Burrito Gangu (V)
Biznes produkcja i dystrybucja narkotyków, przemyt broni
Członkowie Jim Fitzgerald, Terry Thorpe, Clay Simons, Brian Jeremy, Jason Michaels, Ashley Butler, Angus Martin, Leila Sharpe, Dave Grossman, Lil' Joe , Johnny Klebitz

The Lost Brotherhood – gang motocyklowy występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V, i działający na terenie całego Liberty City głównie w Alderney, gdzie gang ma swoją siedzibę, w dzielnicy Acter, a także w Blaine County w San Andreas. Szefem gangu jest Billy Grey, a jego zastępcą Johnny Klebitz. Głównym rywalem The Lost są Angels of Death.

GTA V Edytuj

Po wojnie domowej w gangu przenosi się on do Los Santos. Tam zajmuje się przemytem broni i produkcją narkotyków. Szybko nawiązują współpracę z Trevorem Philipsem i Aztekami. Jednak współpraca kończy się gdy Trevor zabija Johnny'ego i większość Lostów. Później biznes Lostów upada i jedynym ich celem jest pomszczenie braci. Często można ich spotkać na ulicach Los Santos podczas okradania ludzi, bądź biznesów protagonistów.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA 4 i w dodatkach do tej gry członkowie gangu The Lost akceptują, a nawet preferują Johnny'ego jako lidera, lecz w GTA 5 i w GTA Online nie szanują Johnny'ego jako lidera, a po jego śmierci nawet wyśmiewają się z jego uzależnienia od narkotyków. Możliwe jest, że w wyniku uzależnienia od narkotyków Johnny przestał być dobrym liderem.
  • Dwaj członkowie gangu, Billy Grey i Brian Jeremy, zostali skazani w 1989 roku za morderstwo. Możliwe, że dokonali tego morderstwa wspólnie i to wyjaśniałoby przesadną lojalność Briana wobec Billy'ego.
  • Po wykonaniu misji Pan Philips w GTA 5 członkowie The Lost będą atakować Trevora po zobaczeniu go.
  • W każdej grze, w której gang występuje, jest on wrogiem protagonistów, oprócz GTA TLaD, ponieważ główny bohater tej gry jest członkiem tego gangu.
  • W misji Przyjaźń to magia w GTA 5 członkowie The Lost wspominają Billy'ego. Twierdzą wówczas, że Billy był prawdziwym przywódcą i że Johnny nie nadawał się na przywódcę.
  • Jest to jedyny gang, który występuje we wszystkich grach z uniwersum HD.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki