FANDOM

The Bean Machine (logo)

Logo

The Bean Machine – sieć kawiarń z Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V. Pomimo licznych sklepów w całym Liberty City i Los Santos, gracz nie może odwiedzić dowolnego miejsca. Sieć ta posiada także własny magazyn. The Bean Machine powstało w 1970 roku. Slogan sieci (jak widać na stronie internetowej) brzmi Smakuje jak paliwo, kopie jak muł. Posiada ona własną stronę internetową Beanmachinecoffee.com.

Menu Edytuj

Rozmiary kubków:

  • Medio (24 uncje)
  • Enorme (32 uncje)
  • Colossale (80 uncji)

Kawy:

  • The Bratte
  • The Gunkaccino
  • The Speedball
  • High Noon
  • The Eco-ffee
  • The Flusher
  • Caffeagra
  • The Big Fruit

Ciekawostki Edytuj

  • Na stronie internetowej The Bean Machine napisane jest, że kawa jest podobno zrobiona ze starożytnego ekstraktu, którego Majowie używali do skupienia się podczas poświęcania dziewic.
  • The Bean Machine szczyci się swoją globalną obecnością (234 lokale otwarte codziennie). Posiada kawiarnie w takich miejscach jak Machu Picchu czy Taj Mahal. Jak piszą na stronie, ich następnym przystankiem jest Mount Everest.
  • Projekt i zabarwienie logo nosi uderzające podobieństwo do prawdziwej kawy w Wielkiej Brytanii Costa Coffee, która jest rzadko spotykana w USA.
  • Ziarno kawy w logo przypomina pochwę, przykład seksualnego humoru Rockstar Games.
  • Czasem, przełączając się na Michaela, w GTA V można zobaczyć go wychodzącego z kawiarni firmy z kubkiem kawy, chwilę potem rzuca kubek i mówi: Było mi potrzebne coś na rozbudzenie.

Galeria Edytuj