FANDOM

That Special Someone – misja w Grand Theft Auto IV, trzynasta dla Romana Bellica.

Solucja Edytuj

Przed misją do Niko dzwoni pracownik ULP - informuje go, że Darko Brevic, którego Niko tak długo szukał, znajduje się w dziale załadunkowym lotniska Francis International. Po rozmowie z pracownikiem ULP, Niko dzwoni do Romana - ten chce uczestniczyć w konfrontacji razem z Niko. Najpierw, zdobywamy jakiś samochód i zabieramy Romana z Firefly Island. Następnie jedziemy na miejsce spotkania - do działu załadunkowego lotniska Francis International. Gdy dotrzemy na miejsce, ludzie ULP wyrzucą Darko obok Niko. Po przerywniku, mamy dokonać wyboru - zabić Darko lub go oszczędzić. Jest to jednak tylko decyzja gracza - nie ma ona wpływu na dalszą rozgrywkę. Gdy już dokonamy decyzji, wracamy z Romanem do samochodu i wyjeżdżamy z lotniska. Roman poprosi nas o transport do domu Bruciego - zawozimy go tam.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz wybierze zabicie Darko, wykonując egzekucję, Niko odda w jego kierunku 12 strzałów bez przeładowania - po jednym za każdego zabitego członka jego jednostki. Co ciekawe, tak samo zrobi w przypadku pistoletu bojowego - chociaż ten w magazynku ma tylko 9 pocisków.
  • Jeśli gracz oszczędzi Darko, a ten potem w jakiś sposób zginie, gra potraktuje to, jakoby gracz zabił Darko. Dialog między Niko a Romanem również się zmieni.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: That Special Someone Następna:
United Liberty Paper (IV - HUD) Paper Trail
Florian Cravic (IV - HUD) Buoys Ahoy
Jon Gravelli (IV - HUD) Liquidize the Assets
James Pegorino (IV - HUD) Pest Control
James Pegorino (IV - HUD) One Last Thing...