Wikia

GTA Wiki

Terry Thorpe

5640stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Terry Thorpe
Terry Thorpe (TLaD)
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
GTA V
Aka Terry, T
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1977 r. w Acter, Alderney
Zmarł w 2013 r. w Blaine County
Dom Alderney
Narodowość Amerykanin
Rodzina nieznany z imienia ojciec,
Colin Thorpe (brat)
Związki The Lost Brotherhood, Trevor Philips
Pojazdy Slamvan,
Diabolus
Biznes handel bronią
Głos Joshua Burrow

Terrence „Terry” Thorpe – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned i w Grand Theft Auto V. Członek gangu The Lost, według LCPD prowadzi on jedne z laboratoriów metaamfetaminy należące do gangu. On i Clay Simons są przyjaciółmi Johnny'ego Klebitza, pomagają mu podczas różnych misji, jeśli Johnny do nich zadzwoni. Gracz może zadzwonić do Terry'ego w celu możliwości kupienia broni. W przeciwieństwie do Little Jacoba, u Terry'ego można kupić wyrzutnię rakiet i inne bardzo silne bronie. W 2013 roku zostaje zabity przez Trevora Philipsa wraz z wieloma innymi członkami gangu The Lost.

Występowanie w misjach Edytuj

Terry Thorpe (V)

Terry w GTA V

TerryThorpe (TLaD - art)

Artwork Terrego

The Lost and Damned

GTA VEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Po ukończeniu gry The Lost and Damned, jest jednym z ostatnich członków gangu The Lost, oddziału w Alderney, razem z Clayem Simonsem, Angusem Martinem oraz Johnnym Klebitzem.
  • Terry ma dziewczynę. Gdy wyjdzie się z nim z klubu striptizerskiego, mówi „Mam nadzieję, że nie śmierdzę perfumami”.
  • Terry miał kiedyś żonę. Wspomina czasem, że jej nienawidzi. Czasem jednak, gdy jest pijany, mówi, że wciąż ją kocha.
  • Terry lubi program „America's Next Top Hooker” i ma nawet swoją ulubioną uczestniczkę.
  • Podczas przyjacielskich spotkań, Terry wspomina, że miał brata, któremu ojciec nie chciał przekazać swej farmy. Imię tego brata brzmi Crazy Colin.

Więcej od Wikii

Losowa wiki