FANDOM

POSTAĆ
Teddy Benavidez
Teddy Benavides (IV).jpg
Występuje w
GTA IV
Aka Ted
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1980 w Dominikanie
Zmarł w 2008 w North Holland, Liberty City
Dom mieszkanie w Westminster Towers, North Holland, Liberty City
Narodowość Dominikanin
Związki Northwood Dominican Drug Dealers, Alonzo, Ray Boccino, Luis Lopez
Biznes diler narkotykowy i złodziej

Teddy Benavidez – postać epizodyczna występująca w Grand Theft Auto IV. Jest złodziejem i dilerem narkotyków pracującym dla gangu Northwood Dominican Drug Dealers.

Historia Edytuj

Teddy urodził się w 1980 roku w Dominikanie. Później przeniósł się do Liberty City, gdzie dorastał wraz z Luisem Lopezem. Dołączył potem do gangu Northwood Dominican Drug Dealers i zaczął współpracować z gangiem Pegorino Family, który oferował mu ochronę. W 1999 roku policja znalazła na jego posesji heroinę. Później w 2002 roku dokonał kradzieży aut na większą skalę, a w 2004 napadł na człowieka. Przed rokiem 2008 stosunki między Northwood Dominican Drug Dealers a Pegorino Family (w szczególności między Teddym a Rayem Boccino) pogarszyły się, gdyż Teddy przestał spłacać dług u Raya.

Po zapoznaniu się z Niko – Ray Boccino – jako test zleca mu zabicie dłużnika Teddy'ego Benavideza. Niko jedzie w tym celu do Alonza i dowiaduje się, gdzie przebywa Teddy. Po zabiciu ludzi Benavideza, Niko zabija uciekającego Teddy'ego spychając go z dachu bloku.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV).png

NAZWISKO Benavidez
IMIĘ Teddy
WIEK 28
MIEJSCE URODZENIA Republika Dominikany
POWIĄZANIA Powiązany z dominikańskimi gangami ulicznymi w Northwood i znajdującym się w Alderney Syndykatem Przestępczym Pegorino.
REJESTR PRZEST. 1999 – Posiadanie substancji niedozwolonej: Heroina
2002 – Kradzież samochodów na większą skalę
2004 – Napaść
ADNOTACJE Dominikański handlarz uliczny i złodziej.
Działa na terenie Alderney pod protekcją Syndykatu Przestępczego Pegorino. Uważa się, że stosunki między nimi pogarszają się.

SURNAME Benavidez
FIRST NAME Teddy
AGE 28
PLACE OF BIRTH Dominican Republic
AFFILIATIONS Linked to Dominican Street Gangs in Northwood and the Alderney based Pegorino Crime Syndicate.
CRYMINAL RECORD 1999 – Possession Controlled Substance: Heroin
2002 – Grand Theft Auto
2004 – Assault
NOTES Dominican street dealer and thief.
Operates throughout Alderney under the protection of the Pegorino Crime Syndicate. Relations between them are believed to be deteriorating.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki