FANDOM

Taxi Traitor Test! – jedna z siedmiu misji dla Scientists w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Tym razem dr. LaBrat chce, abyśmy przetestowali prototypową taksówkę, która może być sterowana zdalnie. Aby rozpocząć test, idziemy na południowy wschód, wchodzimy na schody, kierujemy się na południe i wchodzimy w pomarańczową ikonkę kontrolera. Rozpocznie się test - naszym zadaniem jest przejechanie taksówką pięciu okrążeń na specjalnie przygotowanym teście. Mamy na to 2 minuty. Trasa nie jest trudna; trudność może sprawić jedynie przeskoczenie małego jeziorka na końcu trasy. Gdy przejedziemy 5 okrążeń, taksówka wybuchnie. Teraz czas na prawdziwy test - w tej części zadania, naszym zadaniem będzie zabranie taksówką trzech Scientist'ów podejrzanych o zdradę i zniszczenie jej w dowolny sposób (wjechanie pod pociąg, wjechanie do wody, wjazd na teren wrogiego nam gangu lub ciągłe uderzanie w ściany lub inne samochody).

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji pasażerowie zdrajcy nie dadzą graczowi pieniędzy za kurs ($1 na sekundę x mnożnik - czerwona cyfra po lewej od ilości pieniędzy).
  • Przechodnie będą wołać taksówkę, ale po chwili się obrócą (nawet do niej nie wejdą).
  • Podczas tej misji, nawet gdy rozjedziemy sporo osób, poziom złej sławy nam się nie uaktywni, mimo iż policjanci będą krzyczeć Freeze!.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.