Fandom

GTA Wiki

Taxi Traitor Test!

7005stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Taxi Traitor Test!
PS: RC Taxi!
Taxi Traitor Test! (8).jpg
Claude niszczy zdalnie sterowaną taksówkę ze zdrajcą Scientists w środku
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Scientists (GTA2 - HUD).gif Scientists
Lokalizacja czerwona budka w Scientist Research Center,
Residential, Anywhere City
Cel zabicie trzech Scientists podejrzanych o zdradę
Nagroda $70 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Scientists
Niezaliczenie przedwczesne zniszczenie jednej z taksówek,
upływ czasu (2:00),
zabicie któregoś ze zdrajców zanim wsiądzie do pojazdu

Taxi Traitor Test! – jedna z siedmiu misji dla Scientists w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Tym razem dr. LaBrat chce, abyśmy przetestowali prototypową taksówkę, która może być sterowana zdalnie. Aby rozpocząć test, idziemy na południowy wschód, wchodzimy na schody, kierujemy się na południe i wchodzimy w pomarańczową ikonkę kontrolera. Rozpocznie się test - naszym zadaniem jest przejechanie taksówką pięciu okrążeń na specjalnie przygotowanym teście. Mamy na to 2 minuty. Trasa nie jest trudna; trudność może sprawić jedynie przeskoczenie małego jeziorka na końcu trasy. Gdy przejedziemy 5 okrążeń, taksówka wybuchnie. Teraz czas na prawdziwy test - w tej części zadania, naszym zadaniem będzie zabranie taksówką trzech Scientist'ów podejrzanych o zdradę i zniszczenie jej w dowolny sposób (wjechanie pod pociąg, wjechanie do wody, wjazd na teren wrogiego nam gangu lub ciągłe uderzanie w ściany lub inne samochody).

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji pasażerowie zdrajcy nie dadzą graczowi pieniędzy za kurs ($1 na sekundę x mnożnik - czerwona cyfra po lewej od ilości pieniędzy).
  • Przechodnie będą wołać taksówkę, ale po chwili się obrócą (nawet do niej nie wejdą).
  • Podczas tej misji, nawet gdy rozjedziemy sporo osób, poziom złej sławy nam się nie uaktywni, mimo iż policjanci będą krzyczeć Freeze!.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki