Taxageddon
(ang. Cabmaggedon)
Taxageddon (6)
Tytułowy "taxageddon"
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Taksówki Kaufmana (VC - HUD) Taksówki Kaufmana
Lokalizacja firma taksówkarska w Małym Haiti, Vice City
Cel zabicie przywódcy konkurencyjnej firmy
Nagroda $5 000,
Zebra w zamian za taksówkę Kaufmana w siedzibie firmy,
firma generuje dochód do $5 000 dziennie
Wymagania Przyjazna konkurencja,
Taksówka Kaufmana
Odblokowuje W obronie własności[1]
Niezaliczenie brak

Taxageddon – trzecia i ostatnia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam firma taksówkarska.

Solucja Edytuj

Doris informuje Tommy'ego, że Mercedes Cortez poprosiła specjalnie o niego. Nie tracąc czasu, jedziemy na umówione miejsce - na pusty plac w Viceport. Wjeżdżamy w znacznik i używamy klaksonu. Na placu nie znajdziemy córki pułkownika - zamiast niej, na plac wjedzie kilka taksówek konkurencyjnej firmy. Ich kierowcy będą mieli zamiar nas zabić - nie tracąc czasu, uciekamy przed nimi. Musimy wytrzymać na placu przez minutę - najlepiej robić to, jeżdżąc po nim w kółko. Ważne jest, żeby nie dać się przewrócić na dach lub otoczyć.

Innym sposobem jest użycie metody takiej samej, jak na poniższym video - podjechanie bądź podbiegnięcie do brzegu morza, wskoczenie na podwyższenie i ukrycie się za budynkiem - przy odrobinie szczęścia nie będziemy musieli nic robić, bo taksówki same będą wjeżdżać do wody lub dachować po uderzeniu w podwyższenie.

Kiedy czas się skończy, przeciwko nam stanie przywódca atakujących w swojej specjalnej taksówce. Czym prędzej wysiadamy z taksówki i zabijamy go, używając karabinu snajperskiego lub jakiejś broni ciężkiej. Gdy kierowca taksówki będzie martwy, misja zakończy się powodzeniem, a firma taksówkarska zacznie przynosić dochód.

Ciekawostki Edytuj

  • Możliwe jest wydostanie się z placu po rozpoczęciu ucieczki przed taksówkami. Należy skierować się do kontenerów blisko statku (w południowo-wschodnim rogu placu) gdzie należy opuścić taksówkę i wyjść pieszo.
  • Po wykonaniu tej misji korzystanie z normalnego radia podczas jazdy taksówką Kaufmana będzie niedostępne - zostanie zastąpione przez radiowęzeł firmy Taksówki Kaufmana.

Poprzednia: Taxageddon Następna:
Taksówki Kaufmana (VC - HUD) Przyjazna konkurencja Drukarnia (VC - HUD) W obronie własności

Przypisy

  1. Misja ta może, lecz nie musi odblokowywać W obronie własności, jednakże aby owa misja została odblokowana, gracz musi wykonać kilka misji, wśród których znajduje się właśnie "Taxageddon"