Wikia

GTA Wiki

Tanks-Giving!

Dyskusja0
5421stron na
tej wiki
MISJA
Tanks-Giving!
PS: Second Hand Tank!
Tanks-Giving! (4)
Claude Speed kradnie czołg z bazy wojskowej
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Rednecks (GTA2 - HUD) Rednecks
Lokalizacja żółta budka w RV Opry,
Residential, Anywhere City
Cel kradzież czołgu z bazy wojskowej
Nagroda $50 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Rednecks
Niezaliczenie zniszczenie czołgu

Tanks-Giving! – jedna z siedmiu misji dla Rednecks w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Zbliżają się urodziny Jungle Montany - nasz szef chce zrobić mu niespodziankę. Niespodzianką tą ma być czołg, który to my mamy ukraść w tej misji prosto z bazy wojskowej. Na samym początku, jedziemy do rzeczonej bazy - jest niedaleko terytorium Scientists. Aby się do niej dostać, będziemy musieli wysadzić znajdujący się obok niej mechanizm - robimy to za pomocą wyrzutni rakiet, koktajli Mołotowa lub granatów. Czołg stoi w centrum bazy - możemy się do niego dostać na dwa sposoby: zdobyć szybki samochód, dojechać do czołgu i wsiąść do niego lub dojść do niego pieszo, rozstrzeliwując po kolei strażników. Nieważne, jaki sposób wybierzemy - po wejściu do czołgu wyjeżdżamy z bazy. Gdy przekroczymy jej bramę, po raz pierwszy i ostatni w Residential dostaniemy szósty stopień poszukiwań. Czołg musimy przetransportować do Mobile RV Parku - jedziemy tam, unikając szerokich dróg i blokad drogowych (nasz czołg wytrzyma tylko trzy rakiety, przy czwartej eksploduje). Możemy także spróbować zgubić służby porządkowe, poprzez przemalowanie pojazdu w Max Paynt - nie jest to jednak łatwe. Kiedy czołg zostanie dostarczony do garażu, misja zakończy się.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki