FANDOM

Gwiazda (1)

Tanks-Giving! – jedna z siedmiu misji dla Rednecks w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Zbliżają się urodziny Jungle Montany - nasz szef chce zrobić mu niespodziankę.

Niespodzianką tą ma być czołg, który to my mamy ukraść w tej misji prosto z bazy wojskowej. Na samym początku, jedziemy do rzeczonej bazy - jest niedaleko terytorium Scientists.

Aby się do niej dostać, będziemy musieli wysadzić znajdujący się obok niej mechanizm - robimy to za pomocą wyrzutni rakiet, koktajli Mołotowa lub granatów. Czołg stoi w centrum bazy - możemy się do niego dostać na dwa sposoby: zdobyć szybki samochód, dojechać do czołgu i wsiąść do niego lub dojść do niego pieszo, rozstrzeliwując po kolei strażników.

Nieważne, jaki sposób wybierzemy - po wejściu do czołgu wyjeżdżamy z bazy. Gdy przekroczymy jej bramę, po raz pierwszy i jedyny w Residential dostaniemy szósty stopień poszukiwań.

Czołg musimy przetransportować do Mobile RV Parku - jedziemy tam, unikając szerokich dróg i blokad drogowych (nasz czołg wytrzyma tylko trzy rakiety, przy czwartej eksploduje). Możemy także spróbować zgubić służby porządkowe, poprzez przemalowanie pojazdu w Max Paynt - nie jest to jednak łatwe. Kiedy czołg zostanie dostarczony do garażu, misja zakończy się.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa misji nawiązuje do amerykańskiego święta Thanksgiving (z ang. dziękczynienie).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.