Wikia

GTA Wiki

Tampa

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
POJAZD
Tampa
Tampa (TBGT)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Typ dwudrzwiowe coupé
Producent Declasse
Przypomina Chevrolet Corvair (1965-69; SA),
Dodge Dart (1970/71; TBGT)
Tuning TransFender

Tampa – dwudrzwiowe coupé (w TBGT także muscle), występujące w Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony.

W GTA San Andreas, Tampa przypomina Chevroleta Corvaira z lat 1965-69 (różnicą jest umiejscowienie silnika). Można zauważyć, że kolory na pojeździe nie pasują do siebie - prawdopodobnie pojazd został złożony z części ze śmietniska. Tampa jest jednym z pojazdów, używanych przez Da Nang Boys. Parametry Tampy są wbrew pozorom całkiem niezłe - ma ona dosyć dobre przyspieszenie i średnią prędkość maksymalną; nienajgorzej się ją prowadzi i wchodzi nią w zakręty.

Tampa (TLaD)
Skan przedstawiający Tampę w The Lost and Damned, pochodzący z poradnika BradyGames

Tampa wystąpiła także w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Występuje tylko w misji Clean and Serene, pojawia się przed Pay 'n' Spray mijanym przez członków The Lost. Pojawiła się także w poradniku BradyGames do tej gry. Pojazd ten występuje jednak tylko w cut-scence, poza nią da się go uzyskać tylko poprzez mody lub trainery.

W pełni funkcjonalna, Tampa wystąpiła w GTA IV: The Ballad of Gay Tony. Przypomina Dodge'a Dart z lat 1970/71. Boki i dach pojazdu przypominają te z Chevroleta Nova z lat 1968-72, tył - Dodge'a Charger z roku 1968.

Ciekawostki Edytuj

  • W misji Dziewiątki i kałachy, w pewnym momencie mamy zniszczyć ten pojazd. Ma on tablicę rejestracyjną "FELTCH".
  • W GTA: San Andreas, nawet, jeśli doprowadzimy ten pojazd do stanu idealnego, zawsze będzie miał skrzywione tablice rejestracyjne.
  • Podczas misji Krak bum-bum, Tampa wypełniona materiałami wybuchowymi ma tablicę rejestracyjną "TIMEBOMB".

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

Więcej od Wikii

Losowa wiki