Fandom

GTA Wiki

Tampa

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gwiazda (1).png
POJAZD
Tampa
Tampa (TBGT).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Typ dwudrzwiowe coupé (SA)
muscle (IV, V)
Producent Declasse
Przypomina Chevrolet Corvair (1965-69; SA),
Dodge Dart (1970/71; TBGT, V)
Tuning TransFender

Tampa – dwudrzwiowe coupé (w TBGT i V także muscle), występujące w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony i Grand Theft Auto V.

W GTA San Andreas, Tampa przypomina Chevroleta Corvaira z lat 1965-69 (różnicą jest umiejscowienie silnika). Można zauważyć, że kolory na pojeździe nie pasują do siebie - prawdopodobnie pojazd został złożony z części ze śmietniska. Tampa jest jednym z pojazdów, używanych przez Da Nang Boys. Parametry Tampy są wbrew pozorom całkiem niezłe - ma ona dosyć dobre przyspieszenie i średnią prędkość maksymalną; nienajgorzej się ją prowadzi i wchodzi nią w zakręty.

Tampa (TLaD).jpg

Skan przedstawiający Tampę w The Lost and Damned, pochodzący z poradnika BradyGames

Tampa wystąpiła także w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Występuje tylko w misji Clean and Serene, pojawia się przed Pay 'n' Spray mijanym przez członków The Lost. Pojawiła się także w poradniku BradyGames do tej gry. Pojazd ten występuje jednak tylko w cut-scence, poza nią da się go uzyskać tylko poprzez mody lub trainery.

W pełni funkcjonalna, Tampa wystąpiła w GTA IV: The Ballad of Gay Tony. Przypomina Dodge'a Dart z lat 1970/71. Boki i dach pojazdu przypominają te z Chevroleta Nova z lat 1968-72, tył - Dodge'a Charger z roku 1968.

Tampa powróciła także w niezmienionej formie w dodatku Wesołych Świąt 2015 do Grand Theft Auto V. Posiada bardzo dobrą jak na swoją klasę trakcję, lecz brakuje jej mocy na prostych odcinkach, co uniemożliwia konkurowanie Tampy z np. Dominatorem czy Dukesem.

Ciekawostki Edytuj

  • W misji Dziewiątki i kałachy, w pewnym momencie mamy zniszczyć ten pojazd. Ma on tablicę rejestracyjną „FELTCH”.
  • W misji Krak bum-bum, Tampa wypełniona materiałami wybuchowymi ma tablicę rejestracyjną „TIMEBOMB”.
  • W GTA: San Andreas, nawet jeśli doprowadzimy ten pojazd do stanu idealnego, zawsze będzie miał skrzywione tablice rejestracyjne.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony

Więcej w Fandom

Losowa wiki