Fandom

GTA Wiki

Tama Cochrane

6965stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Tama Cochrane (III).jpg

Tama Cochrane, 2001.

Tama Cochrane (ang. Cochrane Dam) – tama położona w północno-zachodniej części Shoreside Vale w Liberty City. Funkcjonuje jako osobna dzielnica, graniczy z Cedar Grove od wschodu i Pike Creek od południa.

Tama ta jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w Shoreside Vale. Służy ona także jako elektrownia wodna. Po tamie przebiega droga łącząca dzielnice Pike Creek i Cedar Grove. Na północ od tamy utworzył się mały zbiornik wodny, na którym z kolei ustawione zostały dwie małe wieżyczki. W dolnej części tamy można znaleźć budynek, służący jako biuro administracji i zarządzania tamą; znajduje się w nim zapewne generator. Na dolną część tamy można się dostać jedynie poprzez ścieżkę, rozpoczynającą się w Cedar Grove.

Tama Cochrane nie odgrywa zbyt dużej roli w fabule gier, w których występuje, poza dwoma misjami – w Grand Theft Auto III rozgrywa się tutaj większa część misji Wymiana, a w Grand Theft Auto: Liberty City Stories – misja Dead Reckoning.

Według oficjalnej strony gry nazwa tamy pochodzi od „pewnej sławnej osoby o nazwisku Cochrane”; jest to zapewne jeden z grafików Rockstara, Adam Cochrane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki