FANDOM

POJAZD
Taksówka Kaufmana
(ang. Kaufman Cab)
Taksówka Kaufmana (VC)
Taksówka Kaufmana (patrz: tył)
Występuje w
GTA Vice City
Typ czterodrzwiowa taksówka
Przypomina Checker Marathon
Zobacz Taksówki wzorowane na tym modelu:
Borgnine, Cabbie, Zebra
Pozostałe taksówki:
Bickle '76, Cabby, Londyńska taksówka, Taksówka, Taxi Xpress

Taksówka Kaufmana – taksówka występująca w Grand Theft Auto: Vice City. Od Taksy różni się tylko logiem firmy Taksówki Kaufmana namalowanym na bokach. Może zostać użyta do wykonania misji taksówkarskiej. Używamy też ją do wykonania misji dla tej firmy.

Występowanie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Po wykonaniu misji Taxageddon korzystanie z normalnego radia podczas jazdy tym pojazdem będzie niedostępne - zostanie zastąpione przez radiowęzeł firmy Taksówki Kaufmana.
  • Gdy przegramy misję i wylądujemy w szpitalu czy na posterunku policji, Taksówka Kaufmana będzie na nas czekać w niedalekiej odległości. Gdy do niej wsiądziemy podwiezie nas do miejsca rozpoczęcia misji, którą przegraliśmy. Możemy ją ukraść zabijając kierowcę.
  • Gdy wsiądziemy do Taksówki Kaufmana w Androidowej wersji GTA: Vice City, wyjdziemy z gry i ponownie ją włączymy, będziemy kierowcą, a znacznik nad samochodem nadal będzie aktywny. Po opuszczeniu samochodu, będzie stał w miejscu gdzie go zostawiliśmy przy czym strzałka ciągle będzie wskazywała pojazd. Po ponownym wejściu do taksówki nigdzie nas nie zawiezie.

Przypisy

  1. Właściwie, taksówka ta jest tam od początku gry - jednak po zakupie firmy taksówkarskiej otrzymujemy do niej dostęp.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki