FANDOM

MISJA
Taking Revenge
(pol. Zemsta)
Taking Revenge (5)
Mike wyciąga informacje z bossa Kartelu
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Cisco (A - HUD) Cisco
Lokalizacja ulica pod restauracją w Pike Creek,
Shoreside Vale, Liberty City
Cel wyciągnięcie informacji z bossa Kartelu
Nagroda $20 000
Wymagania Love of Money
Odblokowuje Smackdown
Niezaliczenie śmierć bossa lub zniszczenie wozu przed rozmową z bossem,
upływ czasu (3:00)

Taking Revenge – misja w Grand Theft Auto Advance, siódma i ostatnia dla Cisco[1].

Solucja Edytuj

Aby rozpocząć misję, musimy być w jakimś pojeździe. W monologu, Mike stwierdzi że pora dowiedzieć się czegoś na temat innych prócz Kartelu Kolumbijskiego zagrożeń. Jako źródła informacji planuje użyć nowego szefa Kartelu.

Po zakończeniu przerywnika uruchomi się trzyminutowy limit czasowy, w którym musimy doprowadzić do opuszczenia samochodu (Monster Trucka, zaznaczonego na czerwono) przez bossa Kartelu. Robimy to, obijając ten samochód lub zatrzymując go i strzelając w niego np. ze strzelby. Będą nam w tym przeszkadzać Esperanta Kolumbijczyków. Wystarczające uszkodzenie pojazdu wywabi z niego bossa Kartelu, który zaatakuje nas minigunem.

Uważając na Kolumbijczyków, którzy wysiądą z samochodów i zaatakują nas, strzelamy do bossa Kartelu aż podzieli się z nami informacjami. Okazuje się że na życie Mike'a czyha gang Yardies. Po wszystkim staniemy przed wyborem: zabić bossa Kartelu czy puścić go wolno. Pierwszy wybór spowoduje zaatakowanie nas przez sześciu członków Kartelu Kolumbijskiego, których będziemy musieli zabić, drugi od razu zakończy misję.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Taking Revenge Następna:
8-Ball (A - HUD) Love of Money King Courtney (A - HUD) Smackdown

Przypisy

  1. Chociaż Cisco już nie żyje, jest pracodawcą tej misji (wskazuje na to ikonka na radarze).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki