Fandom

GTA Wiki

Tak jest!

6919stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Tak jest!
(ang. Sir, Yes Sir!)
Tak jest! (5).jpg
Kradzież czołgu
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Juan Cortez (VC - HUD).gif Juan Cortez
Lokalizacja jacht Corteza w marinie w Ocean Beach, Vice City
Cel kradzież czołgu
Nagroda $2 000
Wymagania Czas apokalipsy '86
Odblokowuje Czekając na śmierć
Niezaliczenie zniszczenie czołgu,
dojazd czołgu na miejsce

Tak jest! – czwarta misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam pułkownik Juan Garcia Cortez.

Solucja Edytuj

Cortez nadal prowadzi śledztwo w sprawie przerwanej transakcji narkotykowej i zaczyna podejrzewać o wszystko Ricardo Diaza. W międzyczasie, zleca nam kolejne zadanie: chce od nas, abyśmy ukradli czołg, który będzie transportowany w konwoju wojskowym przez miasto.

Zabieramy zaparkowanego obok nas Cheetaha i czym prędzej jedziemy na Mainland. Nie zbliżamy się nawet do konwoju — zamiast tego, parkujemy na chodniku pod restauracją Delicatessen Restaurant i czekamy. Po chwili zbliży się do nas konwój. Pamiętamy, aby go nie atakować, nie spowodować obok niego wybuchu ani nie zbliżać się zbytnio do czołgu.

Gdy konwój podjedzie pod restaurację, kierowcy czołgu zostanie powierzone zadanie: zdobycie pączków w restauracji. Korzystając z jego nieobecności i otwartych drzwi czołgu, wsiadamy do niego. Uruchomi się procedura auto-destrukcji, otrzymamy trzeci poziom złej sławy, a nasz czołg zostanie zaatakowany przez cały konwój — nic się nam jednak nie stanie, gdyż pojazdy które dotkną naszego czołgu wybuchną.

Teraz zanim upłynie czas (wypełni się pasek "Wybuch") będziemy musieli odstawić ukradziony czołg do garażu w Małej Hawanie. Robimy to, wysiadamy z czołgu i opuszczamy garaż. Misja zakończy się powodzeniem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Tak jest! Następna:
Ricardo Diaz (VC - HUD).gif Czas apokalipsy '86 Kent Paul (VC - HUD).gif Czekając na śmierć[2]

Przypisy

  1. Odbywa się ona tylko wtedy, jeśli gracz wykonał wcześniej misję Popyt i podaż.
  2. Aby ta misja została odblokowana należy wykonać również misję Popyt i podaż.

Więcej w Fandom

Losowa wiki